Ableton Live Lite serial

Status
Please reply by conversation.

stoter

.
Heeft iemand misschien een serial liggen voor Ableton Live Lite? Zo eentje die je bij een geluidskaart of controller krijgt?

Heb die van mij al eens weggegeven - en een leerling van me wil muziek gaan maken, meer dan "lijkt me wel leuk"...

Zo'n code scheelt 'm torrenten.

Zou tof zijn!

Last edited by a moderator:
Ik vind dat op Knobcloud de prijzen over het algemeen best fors zijn. Bovendien in dit geval, men krijgt de Ableton lite gratis dus om die dan te moeten kopen van iemand? Dan kun je net zo goed bij Ableton de instap versie kopen vind ik. Dat gezegd hebbende er staat er een voor $10 Knobcloud Ableton 12 Lite $10

Heeft iemand misschien een serial liggen voor Ableton Live Lite? Zo eentje die je bij een geluidskaart of controller krijgt?

Heb die van mij al eens weggegeven - en een leerling van me wil muziek gaan maken, meer dan "lijkt me wel leuk"...

Zo'n code scheelt 'm torrenten.

Zou tof zijn!
Reaper (eeuwig durende trial versie) of Luna (gratis) geen alternatief? Of als op de Mac dan Garageband, ook gratis.

Ik vind dat op Knobcloud de prijzen over het algemeen best fors zijn.
Ik vind het wel meevallen. Heb de laatste tijd weleens via Knobcloud gekocht.

Even ontopic.

Heeft de topicopener geen account bij Novation? Lite versies van Ableton geven ze daar weleens weg.

Ik vind het wel meevallen. Heb de laatste tijd weleens via Knobcloud gekocht.
Ligt er waarschijnlijk aan waar je naar zoekt, als ik Omnisphere zoek dan liggen de Knobcloud prijzen maar iets onder de winkelprijs. Maar ik ben er zeker van dat er goede dealtjes te vinden zijn als je goed zoekt en wat geluk hebt.

Terug naar topic.

@Bono

Knobcloud kende ik nog niet. Interessant!

Heb geen account bij Novation. Loont dat ook de moeite, als je zelf geen producten van ze hebt?

@TheKing

Reaper, Luna, Garageband - ga ik ook doorgeven. Goeie zeg... gevalletje blinde vlek door eigen gebruik..

Anyway, ik heb inmiddels een code ontvangen - thanks, @SmartBits ! We gaan 'm proberen. Zal dit draadje sluiten, als alles goed verliep.

Rock on, groeten!

Status
Please reply by conversation.
Back