Analoog mono

Status
Please reply by conversation.

miep

Ingeburgerd
Gezocht analoge mono's, ms-10/20 / moog prodigy / micromoog etc. of stel zelf wat leuks voor!

Mogen DCO Poly`s ook?
Zo ja, poly800 en jx3p staan hier.

Het ruimteschip staat in de provincie Grun :D

Om wat te specificeren, ben vooral op zoek naar een compacte mono vco. Zat nog naar de source te kijken maar het hele drukknopjes gebeuren trekt mij niet zo (lijkt mij bij de little phatty ook ietwat irritant trouwens, maar moet m nog eens uitproberen)

Toch zal je met een Source versteld staan hoe lekker je hem eigenlijk kan programeren.
En die sound is toch wel lekker vintage van die Source.

mono vco en compact ..voorop tafel
mfb ...ofso

D'er staat een Source op het forum te koop wat best een leuke synth is.

micromoog is leuker en goedkoper. vind ik dan.

(heb zelf een source gekocht en misschien moet de micro eruit ;) )

OK laat ik dan maar een lijstje maken (voorkeur bovenaan)

-Moog Prodigy
-Micromoog
-Korg MS10
-Moog Rogue / MG-1
-Korg MS20
-Roland SH09
-Moog LP

Laat maar weten als er iets stof ligt te happen...

verklaart u nader; prodigy leek mij wat flexibeler

flexi ,..check eens een you tube je over bv de prodigy en micro moog de micro moog is eg veel meer flexi ,..lichter van klank
en uiterst bespeelbaar
de prodigy is wat meer recht toe recht aan ,..simple lfo aleen op pitch[allebei dus de osc ???]
en aleen op de filter

er zijn bv mods dat je de lfo kan kiezen naar welke osc ....en bv in sync is dat wel fettje

micro moog zou ik eerder kiezen trouwens topic starter je hebt mail

micro is inderdaad veel leuker als synth, prodigy heeft wel meer dat 'echte moog geluid' maar is saaier.

als het goed is heb ik over een tijdje zowel een source als micro (source is odnerweg) en ik denk dat ik er daarvan 1 moet wegdoen, want ik kan niet alles houden.
ben er nog niet helemaal uit. ze zijn allebei op hun eigen manier zeer de moeite waard, maar dat geldt voor zoveel synths. dat is net het probleem!

Weer eens een schopje, heb al wat dingen langs zien komen maar waren het toch niet helemaal (of al weg), In ieder geval een hernieuwde oproep voor analoge bakken!

Status
Please reply by conversation.
Back