Tape Dump Moog The Source

neuromancer

Fire, walk with me
Ik ben op zoek naar een tapedump voor de Moog The Source met daarin de geluiden.
Heeft iemand deze of kan iemand deze voor mij maken?

bedoel je de factory geluiden? waarom heb je die nodig? je kan toch ahv de manual de 15 factory presets programmeren? (en daarna eventueel zelf een dump maken.)

of zoek je andere geluiden?

ik had nog ergens een cd-rom met heel veel geluiden sets, oud en nieuw, ook de originele en sets van mark mothersbaugh etc etc. ik ga zoeken of ik die nog heb. ik ruim af en toe ook drastisch op en hij kan in de bin zijn gegaan, omdat ik 'toch nooit meer een source ga kopen'. (er is er 1 onderweg.)

Ik heb die geluiden nodig omdat het geheugen momenteel leeg is...
Alle 256 de geheugen plaatsen. Dit is veroorzaakt door het plaatsen van de Encore Midi Kit.
Nou heb ik wel eerst een tape dump gemaakt alleen heb ik begrepen dat latere Sources bij het maken van een tapedump een leadertone plaatsen aan het begin van de dump, de mijne deed dat niet.
Dus wil ik een dump zodat ik in ieder geval in wavelab de leadertone voor mijn dump kan h4x0r3n

Dus nee, opnieuw programmeren is niet echt een optie, en het is ook niet zozeer het zoeken naar andere geluiden (hoewel dit een leuke bijkomstigheid zou zijn, ik kan er nu toch 16x zoveel in kwijt)

Laatst gewijzigd:
sorry nee, tot mijn grote schande moet ik zeggen dat ik de cd-rom waarschijnlijk heb weggegooid, want ik kan hem echt niet meer vinden. je zou denken dat iemand met een source wel even een dump kan maken. over een tijdje hoop ik dat weer te kunnen, dus als je dan nog niks hebt gevonden....

Is inmiddels wel gelukt.
Gewoon de originele ROM er weer ff ingeprikt en daarmee een save gedaan.
Toen ontdekte ik dus dat een stuk waarvan ik dacht dat het niet bij de file hoorde er wel degelijk bij hoorde.
Dus voor m'n preset dump geplaatst en daarna kon ik gewoon de geluiden inladen.
Voila...1 midified Moog The Source :)

Ik zal trouwens als ik wat meer tijd heb en er even mee heb zitten spelen een korte review schrijven over deze Encore Midi kit.
Mogelijk dat iemand anders daar zijn voordeel mee kan doen.

Back