cubase upgrade van sl3 naar cubase 4

soundmasters

Stamgast
hallo, weet er iemand waar deze te koop is in de buurt van noord brabant.
overal waar ik hem wil bestellen is hij niet op voorraad of misschien weten jullie nog een goede webshop. ik weet ook niet wat voor levertijden thomann hanteerd. ik wil het liefst onder rembours betalen.
groeten.

Bij i4 hebben ze wel sl3 naar studio 4, wel weet ik dat mi7 ( de importeur) er niets op voorraad heeft. ( zat daar net in de winkelen hoorde Harold vloeken op de importeur)

heb deze update na 5 weken wachten eindelijk binnen gekregen. Heb m via een webshop besteld waar ik voor werk. Bij onze leverancier heeft ie al die tijd in backorder gestaan.

De upgrade is idd bijna nergens op voorraad. Bij feedback gaat ie alleen op bestelling en bij i4 kreeg ik vorige week te horen dat ze hem besteld hadden en dat ik deze week nog eens terugmoest bellen. Echter kreeg ik het bericht dat ie eindelijk binnen was gekomen, dus ik ben reeds voorzien.

Mocht je hem snel willen hebben, zou je een mailtje kunnen sturen naar info@djgear.nl. Maar voor hetzelfde geld komt ie weer in backorder te staan. Kan ik je helaas weinig over beloven.

music store koeln?

Bij Thomann had ik mijn upgrade van VST5 naar Cubase 4 binnen vijf dagen binnen (naar mijn gevoel al in vier). Het zou mij verbazen als Thomann het niet in voorraad had.

Bij Thomann had ik mijn upgrade van VST5 naar Cubase 4 binnen vijf dagen binnen (naar mijn gevoel al in vier). Het zou mij verbazen als Thomann het niet in voorraad had.

ik zou voor dat soort dingen idd ook eerder bij de grote webshops van onze oosterburen kijken. Die hebben dingen over het algemeen toch wat meer op voorraad liggen dan nederlandse winkels (die naar mijn ervaring nooit datgene op voorraad hebben wat je net wilt hebben ;))

hey bedankt voor jullie reacties ik heb hem net bij musicstore besteld voor 30 euro goedkoper dan in nederland en netjes op voorraad. de site is nog in het nederlands ook geweldig!!
en je kan onder rembours betalen zonder dat dit extra kost veilig dus.
groeten.

Bij Thomann kun je op de website bij het artikel meteen zien of ze het op voorraad hebben!
Bij Music Store Köln ook trouwens, en daar staat hij op "in bestelling", dus niet voorradig. Misschien was de jouwe de laatste die ze hadden!?
Bij Thomann is hij wel op voorraad!

Back