[Track Gijs en Unic] Continious Motion

Unic

El Musica
Hallo Allemaal,

We hebben weer wat in elkaar geknutseld vanavond.

Zang: Arnaud
Stem: Gijs

Gebruikte gear:
6 meter kabel
1 AKG Microfoon
5 glazen water
2 biertjes
3 glazen Cola
1 bakje Cashew noten
10 sigaretten
1 macbook
1 PC
1 Xio-Synth
1 Yamaha-HS7
1 Cooledit Pro
2x FL-studio
4 handen

Continuous Motion

Greetings Gijs en Arnaud

Attachments

• foto.JPG
    foto.JPG
    81,4 KB · Bekeken: 95
Laatst gewijzigd:
Even wennen aan het nummer. Lijkt wel wat op John en Vangelis (maar dan in de Barry White modus).

Qua mix is het laag wat aan de zware kant en vervormt het een beetje. Misschien dat je daar wat mee kan.

Gebruikte gear:
6 meter kabel
1 AKG Microfoon
5 glazen water
2 biertjes
3 glazen Cola
1 bakje Cashew noten
10 sigaretten
1 macbook
1 PC
1 Xio-Synth
1 Yamaha-HS7
1 Cooledit Pro
2x FL-studio
4 handen

Dat allemaal in de blender geeft best een zooitje.. (zie http://www.willitblend.com/ :D )

Maar even serieus: Klinkt goed voor zover ik het kan beoordelen op mijn hoofdtelefoon. Ik ben alleen niet echt kapot van de zang, om die 'tonen' zo te gebruiken moet je wel een héél strakke toon kunnen houden zeg maar.
Het kan nog iets uitgebreider/spannender qua arrangement, kan wel een beetje horen dat het in een avondje in elkaar gezet is. Maar verder toppie hoor :okdan: ..ieuw.. zei ik 'toppie'? :s

Nummer opzich vind ik zeker mooi :okdan:
Beetje fine-tunen qua geluidjes, etc. zoals de rest ook zegt en dan is 't helemaal mooi.

ik vind het wel ok.8)

heb geen probleem met de zang overigens. is prima zo.
die hoeft nl. allemaal niet superstrak en clean te zijn. dat is ook zo afgezaagd op den duur imho.

zo wel iets meer van motion in de track willen horen, in de vorm van wet snellere noten er doorheen.

mooie open en heldere sound zeg! lekker mellow. Vind het distorted arpeggio-synthje op 2/3 van de track erg leuk, en de zang vindt ik geweldig!
Alleen die barry white heb ik na drie keer wel gehoord (hoewel dat wel weer past als soundtrack bij bepaalde soft-focus films :) ).

De zang vind ik erg sterk in dit nummer. Muzikaal mooi omlijst wat de vele herhalingen niet snel verveelt. Als je de mix nog iets minder wollig weet te maken wordt het geheel nog wat transparanter.

:mega:

Back