Synthi A

En de gieren zijn d'r weer snel bij.

De gieren zullen toch flink moeten lappen om te kunnen scoren..

Wat is dat nou weer voor een domme opmerking over gieren.
Er word toch vrij redelijk geboden op dit beest.

mp denk omje hart .....:D toch een wild bedrag soo 7500nieuwe zijn 3500.--rehberg

Bieder Bod Datum
erwin € 7.500,00 07-04-08, 19:51
erwin € 3.550,00 07-04-08, 05:48
erwin € 3.050,00 06-04-08, 10:43
muziekm € 3.000,00 05-04-08, 23:47
tom € 2.500,00 05-04-08, 11:41

Laatst gewijzigd:
3500 bij rehberg is zonder belasting dus komt nog 20% bij he.
En die 7500 euro bod is gewoon om de rest af te schrikken.
lijkt me niet zo'n aardige move van die erwin, hou er niet van van zo zaken doen, zit een beetje zogenaamd tegen zichzelf op te bieden, en dan straks zeker niet kopen ook nog

Ach de adverteerder lijkt me toch ook niet geheel achterlijk?
Ik denk dat hij tussen de 4000 en 5000 zal opbrengen als ik ff heel eerlijk ben.

Ach de adverteerder lijkt me toch ook niet geheel achterlijk?
Ik denk dat hij tussen de 4000 en 5000 zal opbrengen als ik ff heel eerlijk ben.
inderdaad, ver boven mijn budget, alweer
had het wel leuk gevonden als er een fotootje bij had gestaan.
snap toch niet waarom iemand niet gewoon rustig blijft en meebiedt, vreemd om jezelf eerst500euro te overbieden en dan ook nog eens de verkoper te bruskeren door de gehele veiling te verpesten. volgens mij is die erwin niet geheel serieus aan het bieden maar meer aan het klieren, we zullen zien.

snap toch niet waarom iemand niet gewoon rustig blijft en meebiedt, vreemd om jezelf eerst500euro te overbieden en dan ook nog eens de verkoper te bruskeren door de gehele veiling te verpesten. volgens mij is die erwin niet geheel serieus aan het bieden maar meer aan het klieren, we zullen zien.
Het zou kunnen zijn dat de verkoper gemaild heeft dat het veel te laag was en dat ie met iets hogers moest komen en dat een keer of 3..

mp is ter nou veel verschil tussen de koffer versie ,...en bv een oude houten case versie ,..en evt een nieuwe
?
benieuwd wat ...eigenlijk
prijzen zijn allemaal erg t zelfde

Er is niet zo veel verschil.
Ik zou het liefst een oude willen.
Je heb wel mk1 en mk2 modellen maar dat kan je zien aan de patchboard.
De mk1 heeft op iedere vco 2 waveforms uitgepatched.
En een mk2 alleen op vco3.
Een mk1 heeft ook een 18db vcf wat ik persoonlijk weer lekkerder vind klinken dan de latere modellen.
Maar ik zou zelf niet zo veel geld aan een EMS uitgeven.
Dan liever een Serge :D

Het zou kunnen zijn dat de verkoper gemaild heeft dat het veel te laag was en dat ie met iets hogers moest komen en dat een keer of 3..
zou kunnen, eens kijken hoelang /hoevaak hij nog opduikt die synthi, of dat dit meteen handjeklap:verkoght: is

FYI het eerste bod was 1250.
Dat gaat helemaal nergens over.

1250 is idd zielig.
Vanaf 3000 is enigzins serieus alles er onder een lachtertje.
Trouwens is dat bieden op heel marktplaats zo een onzin.
Een beller is sneller he :)

inderdaad, ver boven mijn budget, alweer
had het wel leuk gevonden als er een fotootje bij had gestaan.

Even reageren, ik ben de betreffende erwin.. :)

Maar het zit zo, ik heb die knaap direct na het zien van zijn ad een email gestuurd, ondertussen werd er door anderen geboden, maar ik wilde eerst contact, foto's en wat informatie over de verdere staat.
Deze mail werd niet beantwoord.

Op een gegeven moment heb ik 2750 euro geboden in de hoop dat ik op die manier wel een reactie zou krijgen. Maar nee dus.

Toen werd er 3000 geboden, ik heb verkoper een 2e mail gestuurd, deze werd niet beantwoord. Ik heb vervolgens maar overboden met 3050 euro.
Toen werd ik overboden met 3500 en dat heb ik na een 3e email aan de verkoper die niet werd beantwoord ook weer overboden met 3550.

Daarna waren de biedingen van 3000 en 3500 ineens verwijderd en zo lijkt het dus dat ik me zelf zit op te bieden.

Ik heb nog een mail gestuurd aan de verkoper, deze werd ook niet beantwoord, tevens ook mijn vraag niet over de EMS Vocoder die hij te koop aanbiedt en ook op mijn bod op die vocoder werd niet gereageerd.

Toen was ik het een beetje zat en heb ik een bod gedaan van 7500 euro.

Ik was erg serieus, maar de verkoper blijkbaar dus niet. Achja..

'K heb trouwens nog steeds geen reactie gehad..

En op de vraag, ja maar demian, heb jij niet al een Synthi? Ja idd, maar ik wil er twee.. ;)

Voorzichtig met die AKS erwin ;)

Ik heb 'm ook om foto's gevraagd, maar precies hetzelfde, no reply. Dus ben ik er vanuit gegaan dat het bullshit is :slotje:

Precies, ik vond het al zo raar dat mensen gingen bieden terwijl ik nog geen plaatje of wat dan ook had gezien, maar uiteindelijk toch maar gedaan bij gebrek aan andere middelen om communicatie van de grond te krijgen.

Hem bellen ging ook niet wat er staat geen nr bij, gewoon nep dus deze ad.

Back