Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Wat is dat nou weer voor een domme opmerking over gieren.
Er word toch vrij redelijk geboden op dit beest.
toch een wild bedrag soo 7500nieuwe zijn 3500.--rehberglijkt me niet zo'n aardige move van die erwin, hou er niet van van zo zaken doen, zit een beetje zogenaamd tegen zichzelf op te bieden, en dan straks zeker niet kopen ook nog3500 bij rehberg is zonder belasting dus komt nog 20% bij he.
En die 7500 euro bod is gewoon om de rest af te schrikken.
inderdaad, ver boven mijn budget, alweerAch de adverteerder lijkt me toch ook niet geheel achterlijk?
Ik denk dat hij tussen de 4000 en 5000 zal opbrengen als ik ff heel eerlijk ben.
Het zou kunnen zijn dat de verkoper gemaild heeft dat het veel te laag was en dat ie met iets hogers moest komen en dat een keer of 3..snap toch niet waarom iemand niet gewoon rustig blijft en meebiedt, vreemd om jezelf eerst500euro te overbieden en dan ook nog eens de verkoper te bruskeren door de gehele veiling te verpesten. volgens mij is die erwin niet geheel serieus aan het bieden maar meer aan het klieren, we zullen zien.

zou kunnen, eens kijken hoelang /hoevaak hij nog opduikt die synthi, of dat dit meteen handjeklapHet zou kunnen zijn dat de verkoper gemaild heeft dat het veel te laag was en dat ie met iets hogers moest komen en dat een keer of 3..
isinderdaad, ver boven mijn budget, alweer
had het wel leuk gevonden als er een fotootje bij had gestaan.
snap toch niet waarom iemand niet gewoon rustig blijft en meebiedt, vreemd om jezelf eerst500euro te overbieden en dan ook nog eens de verkoper te bruskeren door de gehele veiling te verpesten. volgens mij is die erwin niet geheel serieus aan het bieden maar meer aan het klieren, we zullen zien.

Even reageren, ik ben de betreffende erwin..
Maar het zit zo...
Ja idd, maar ik wil er twee..![]()

Ik heb 'm ook om foto's gevraagd, maar precies hetzelfde, no reply. Dus ben ik er vanuit gegaan dat het bullshit is![]()