Geheugenuitbreiding 32 MB Akai S2000 en effectboard gezocht

wesko

Artificial sounds R real
Ik ben in het bezit van de Akai S2000 sampler met 2MB, zonder effectboard.
Dit wil ik uitbreiden naar 32 MB en eventueel een effectboard.

Weet iemand of dat een zinnige vraag is in deze jachtige hardwaretijden? En
zo ja, wat het me gaat kosten, en welke zaak het zou hebben/bestellen.

ik heb een post gedaan bij interressante gear

ik heb een post gedaan bij interressante gear

waar je goedkoop geheugen kunt bestellen, mocht dat niet werken, heb ik nog wel twee reepjes liggen als je mij verteld wat de specs zijn

Ik kan hem er wel 's insteken om te kijken of het lekker gaat. :) Wat moet het kosten als jullie het leveren?

Origineel geplaatst door bambamstudio
ORgineel Akai geheugen is duur.
Als het goed is gaat er 72 pins dimm in.

Uh ja als het werkt... mag wel wat kosten. Geld is geen issue :stupid

Bij Studio de Dijk in Alkmaar kost 32MB geheugen slechts 180 EUR en een effectboard 480 EUR :stupid
Bij deze ben ik spontaan in experimenteermodus gesprongen.

ik heb hier een akai s2000 met 32 mb geheugen en met output expansion.
het geheugen en eventueel ook de output expansion haal ik er graag uit als het de moeite waard is. verkoopik de akai (want die deed ik toch al weg) gewoon standaard.
laat maar horen als je interesse hebt.

Nou het "probleem" is al opgelost, want "><i" is net langsgeweest en heeft gratis 2 bankjes van 16 Mbyte erin geprikt en ja hoor - 16 Mword (=32MB) gedetecteerd, werkt prima. Of er toffe mensen op dit forum zitten? Eg wel! Nogmaals ontzettend bedankt! :okdan: :okdan: :okdan: :halleluja :luv:

Of kijk hier even: http://www.ece-it.nl/services/simms.htm
;-)

heb alle 32MB modules al verkocht aan diverse members hier op het forum (o.a. Korg Triton, Yamaha RS7000, MPC2000XL, etc.)
Heb nu nog alleen nog groot aantal 16MB welke gegarandeerd werken met jouw synth. Ik geef zowel technische als werkingsgarantie.

ja sorry ben hier circa 2 maanden niet geweest. En zit al 3 maanden 'droog' qua muziekmaken, maarja verslavingen komen altijd terug he; heb bijna koop gesloten voor een eenvoudig masterkeyboardje wat ik ga gebruiken icm softsynths en dus tja ach leek het me gezellie hier m'n kop ook weer eens te laten zien ;)

Wat een blaatverhaal *D ....
En ehm zie nu pas de topic zo oud is, maar leek me wellicht informatief naar anderen toe om even te melden dat ik dus ook SIMMs kan leveren. ;)

Back