2e hands RS7000?

Status
Please reply by conversation.

olafmol

[EXPANSIONS]
aloha,

wie ziet er wel es een 2e hands RS7000 in deze contreien langskomen? en wat zijn de gemiddelde prijzen daarvan?

Olaf

Heeft u ook zo'n last van spaarloon? ;)

nee dat (nog?) niet maar wel van belasting-teruggaves....getver...dan kan ik mezelf niet meer tegenhouden..... maar ik heb in een ver verleden ook geroepen dat als yammie met een OS update komt voor de rs7000 ik eraan zou geloven als day-1 RM1x adept...... en daarbij komt dat 2 van mijn muzikale partners in crime ook met een RS7000 werken, en nummer 3 binnenkort...... dat wil ook wel es schelen..

ik zie voor thuis een portable setje voor me met een RS7000 plus K-station..... ook goed bruikbaar voor live gigs.... hoef ik niet de hele tijd naar de studioruimte als ik inspiratie krijg....dromen ;)

Olaf

Origineel geplaatst door olafmol
ik zie voor thuis een portable setje voor me met een RS7000 plus K-station..... ook goed bruikbaar voor live gigs.... hoef ik niet de hele tijd naar de studioruimte als ik inspiratie krijg....dromen ;)

Olaf

Neem van mij aan dat de RS je ineens extra inspiratie oplevert! Zeker in combi met je K-station IMO.. Ik ben nog steeds errug blij met de RS, ook al is sw zoals Cubase SX ook rete geil...

RV

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Waarom geen MC909 of MPC Olaf? (niet dat 1 van deze een speciale voorkeur van mij heeft ofzo)

Als 2 vrienden er ook al op werken is het makkelijker ook een RS te kopen. Anders moet je continu samples ed converteren.

En ik heb het idee dat dhr Mol een beetje een Yamaha man is. (Gelukkig zijn die er ook nog ;))

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Waarom geen MC909 of MPC Olaf? (niet dat 1 van deze een speciale voorkeur van mij heeft ofzo)

MPC ken ik nie echt maar ik heb binnenkort een MPD16 in mijn studio staan, dus de drumpads heb ik al...en ik heb al een RM1x en die ken ik behoorlijk goed, en dat beessie bevalt me ook erg goed, kan er ook bruikbare geluiden uit halen, en vindt de groovegrid, effecten en midi-effecten ook erg belangrijk...dus het moet iets verder gaan dan een drumsampler met sequencer.... en met de MC909 heb ik recent een tijdje gespeeld en dat vinnik geen succes..... dat is meer een studio-tool, soort computer in hardware gegoten, dan een performance-tool.... dan blijft de RS7000 over...... en idd ik ben best wel een yamaha type..

Olaf

Als je goed kijkt zie je ze wel eens voor 1000 euro langs komen maar over het algemeen 1100 of zelfs meer....

nou iedereen die er eentje ziet of weet, gimme a holla!

Olaf

Status
Please reply by conversation.
Back