Zou je die bovenplaten niet kunnen vervangen door een kunststof replica die meteen het magnetisch veld tegen gaat zodat de module er boven ook niet begint te trillen?
Zonder bovenplaat bromt geen enkele Matrix-1000, alleen is dat geen manier om lang met het ding te werken.
Moet je wel even een paar jaar geduld hebben! Mooie bak man, erg brede geluiden. Het duurde een paar uur voordat ik me realiseerde dat -ie mono is (echt maar 1 output).
ik heb er net 1 gekocht 1 mooie staat,een zwarte en kan echt niets van brom terugvinden,vanwaar komt dit verhaal?
Ik had em niet gekocht met de bedoeling hem te houden,dus mischien verkoop ik hem wel,maar het is idd een goed ding na zoveel tijd geleden er 1 te hebben getest was ik de sound toch wat vergeten eigenlijk,ik wil eerst toch enkele samples voor ik em verkoop.
Ik had ooit eens een MKS-50 en die bromde wel,ik heb hem helemaal van de aarding moeten isoleren (aarding van pcb naar kast en al,een heel gedoe in banen snijden etc) entwas ok
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.