[gespot]!! S1100 AKAI!

:D mmmm...woooow 19" hare schijf daar moete nogal wa gigabytes op geraken? :) laat me denken aan enkele verouderde opslagmedia zoals Philips beeldplaat of pioneer laserdiscs :) maar dan voor persoonlijke samples op te slaan, waarschijnlijk kan je ze dan nog in een karaoke systeem plaatsen. dit beloofd, nu wachten op de eerste 19" smart media kaarten

Origineel geplaatst door bikkel
Wat moet ik me voorstellen bij een 19" harde schijf?

gewoon een externe scsi schijf in een 19" rackje?

het gaat om die S1100, die echt vette shit is

Origineel geplaatst door EDP
wat is er zxo bijzonder aan een s1100 dan?

Het is een S1000 ultradeluxe.

Kostte net zoveel als een nieuwe auto bijna nieuw zoals ie nu staat aangeboden nieuw.

Schijnt gewoon goed te klinken. Niet bezuinigd op onderdelen zoals D/A converters enz.

Ben bezig met het vervangen van de backlight

Attachments

• back.jpg
    back.jpg
    35,2 KB · Bekeken: 107
Tja, de S-1100 is ook vintage aan het worden, wat zich als eerste uit in het uitvallen van de achtergrondverlichting. Vervanging kost iets van 40 Euro uit m'n blote hoofd. En als de verlichting het weer doet, dan begint ie ineens te piepen. Dus de DC/AC converter voor de verlichting ook maar vervangen voor ik weet even niet meer hoeveel Euro. Toch lijkt het me wel een leuk en vooral makkelijk beessie op mee te werken, vandaar dat ik van plan ben om 'm te kopen. :)

Origineel geplaatst door bikkel
Het is een S1000 ultradeluxe.

Kostte net zoveel als een nieuwe auto bijna nieuw zoals ie nu staat aangeboden nieuw.

Schijnt gewoon goed te klinken. Niet bezuinigd op onderdelen zoals D/A converters enz.

Zo bijzonder is ie tegenwoordig niet meer naar mijn idee.....in vergelijking tot andere akai samplers misschien wel.......maar emu hebben naar mijn idee toch echt de beste samplers.

Lees ook de thread hier op forum over de s1100

Lees ook de thread hier op forum over de s1100

De s1100 heeft echt een eigen sound. Dat maakt het speciaal. plus het feit dat er niet veel van zijn.

Re: Lees ook de thread hier op forum over de s1100

Re: Lees ook de thread hier op forum over de s1100

Origineel geplaatst door ><i
De s1100 heeft echt een eigen sound. Dat maakt het speciaal. plus het feit dat er niet veel van zijn.

Dat is dan de enige akai bak met een "eigen" sound, alle andere akai bakken zijn kastje in, kastje uit......

Back