ONYX 1200F drivers voor Windows XP Pro 64

Arjan FTM

Stamgast
Is er iemand ergens in de wereld die me kan zeggen of er 64 bit drivers zijn voor de mackie onyx 1200F? Hier is echt he-le-maal niets over te vinden op internet, telefoonnummers van mackie op de site zijn niet in gebruik en ik krijg mn 1200F met geen mogelijkheid aan de praat. Ik ga er van uit dat het een 64 bit probleem is, maar hier is maar moeilijk support voor te vinden!

Wie weet hoe (en of) ik dit op kan lossen, of moet ik gewoon maar terug naar XP 32 bit....?

THNX!

Arjan

Windows XP 64-bit is sowieso geen beste keus. De prestatieverbetering is zo minimaal dat je het gewoon niet merkt, en het ook niet helpt. Vista daarintegen is qua 64-bits versie wel beter.

Windows XP 64 bits is bijna door geen hardware-maker ondersteund, dus het zit er, na het lezen van jouw verhaal, dit ik dat er geen drivers zijn.

Dat de telefoonnummers niet in gebruik zijn vind ik trouwens wel een heel erg vreemd verhaal.

Maar ga gewoon naar XP 32 bits... Scheelt je hoop gezeur, en het werkt gewoon beter!

Thnx!
ja, denk wel dat je gelijk hebt, dat wordt dan maar weer terug naar 32 bits!

btw- die telefoonnummers doen het echt niet! heb het meerdere malen geprobeerd! heb uiteindelijk LOUD Technologies in Engeland gebeld, die namen wel op!

Back