Lekkere club-track

22 plays en 0,00000 reacties, daar zat ik op te wachten,

bedankt iedereen......

Matige track. Zit niet echt een club vibe in trouwens. Meer ambient technoisch. Ik vind het heel software achtig klinken. Dat piepende melodietje is irritant. De beat is weggemoffeld. Er zitten wel een paar lekkere sounds in. Tis al met al erg vaag....beetje bad trip vibe...

Sorry het kan me niet echt bekoren ondanks dat het wel creatief is.

succes met de volgende tune

Volgensmij ben je wel een detroit of zelfs Carl Craig of van mijn part dan curtin ofzo liefhebber.... ????? Heb wel wat oude bkantjes die zo lekker wazig klinken :)

Ja ik snap hem wel, vind hem ook bij vlagen zon detroit emotie hebben, maar het moet allemaal wat duidelijker imo. Zo klinkt ie me ook iets te 1994. (kocht zon plaatje wel en mixend los je het wel op haha). Voor de freak die er helemaal in de sounds zit zit er wel wat variatie en zelfs dikte in maar menigeen zal dit niet "voelen" en in vergelijking met de tracks van nu vakt hij helemaal weg als het ware.... (software sound waar iemand het over had idd.). Dus wat meer Eq en dynamiek en de hihats en mid drums wat meer naar voren. Daarnaast misschien ook de bas en athmo sferen een duidelijkere plaats te geven ipv. de hele sound "constant" op te vullen ... contrast dus.

Dus wat duidelijker en meer scructuur zal de track imo ten goede komen (indien je de luisteraar de hele track wilt vast houden)!

Keep up!

BTW..die tune op je myspace is wel lekker BERGEN!
Ook wel hier erg software sounding...maar wel mooi gedaan!

Thanks man! :D.. ja die track is ook gemaakt met alleen software dus kan wel kloppen ;)

@nixcc: ben ik nou gek of is dit hetzelfde nummer dat je al eerder had gepost? Zo te horen heb je het wat aangepast, maar nu is het sublaag enorm geboost en er zit een snerpend hoog noise-hihatje in wat zwaar clipt..? Naja voor de rest zie mijn feedback in het andere topic ;) (correct me if i'm wrong, misschien zit ik verkeerde te kijken...?..)

22 plays en 0,00000 reacties, daar zat ik op te wachten,

bedankt iedereen......

Kom op zeg, moet ik deze opmerking echt serieus nemen? Slechts 13 uurtjes na je post en je gaat ons afzeiken dat er nog niemand heeft gereageerd? Wat verwacht je van ons, dat we allemaal in de rij gaan staan om te reageren? Je zult er van zelf achterkomen dat het heel normaal is dat er vaker wordt geluisterd naar een nummer dan dat er gereageerd wordt!

Neem de Apologize cover van Ricardo Munoz, een vriend van me waar ik muziek mee maak. Het is al meer dan 1.1 miljoen keer bekeken/beluisterd en hij heeft momenteel 8305 reacties.. met andere woorden, er is gemiddeld één keer gereageerd per 145 keer dat het filmpje is bekeken/beluisterd.

Maar ok.. ontopic:

Ik heb je track beluisterd en ik vind dat het potentie heeft, maar mix technisch zit het nog niet helemaal goed. Het klinkt echt alsof er geluiden in zitten die op 16KHZ ofzo een enorme boost hebben gekregen, het klinkt heel schel! Ook denk ik dat je de verschillende volumes van je instrumenten beter op elkaar moet afstemmen, het klinkt her en der iets rommelig.

Pas je de mix aan, dan denk ik dat je een leuk nummer in huis hebt!

bedankt voor de commentaar en tips iedereen.
Bergen: t is dezelfde track....maar bijgewerkt...

Ik heb de arrangement een klein beetje veranderd,

1e versie

2e versie

bij de eerste versie valt de beat in op 1:51,
in de 2e versie op 2:05

wat vinden jullie het beste??

greetz..

Back