Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
verder
@Digimod:je hoort wel het verschil tussen een S-6000 en Z8,
heb beide op dezelfde moment gehad :-)
maar dat is nu het punt niet,DeLon zoekt een sampler met usb board,waarom,wel ik ga ervan uit dat ie regelmatig wil samples uitwisselen tussen zijn computer en de sampler,plus eventueel wil ie werken met akai-sys,dus uit mijn ervaring met die 2 modellen
zeg ik dus dat ie dan beter is met een Z8,het verschil is echt heel groot,heb hiervoor de S-6000 verkocht,kon er echt niet tegen,was zoals terug naar een Atari overstappen voor computer,is zeker OK,maar je bent vlug iets gewoon en zeker als het gaat om snelheid van werken :-)
Buiten dit is de S-6000 zeker de mooiste bak van Akai samplers
en inderdaad die 16 uitgangen,128 voices polyfonie,heel stevige behuizing,had hem zeker gehouden,moest het met die data uitwisseling niet zo'n verschil zijn geweest met de Z8.
Dus mij moet je niet overtuigen van die S-6000,maar hangt van waar je prioriteiten liggen :-)
met de snelheid daar zit ik niet zo mee en

Ga dan zeker niet voor de S5000 en S6000 reeks,
want ondanks dat zowel deze als de Z-reeks USB 1 heeft,
is de Z-reeks veel sneller om de data van en naar je pc te krijgen,
echt een heel verschil.
De S-6000 is een monster sampler,maar heb deze weg gedaan omdat tegenover de Z8 hij zo traag werkte,dat het vervelend werd.
De Z-reeks heeft een coprocessor en dat laat zich merken :-)

Ga dan zeker niet voor de S5000 en S6000 reeks,
want ondanks dat zowel deze als de Z-reeks USB 1 heeft,
is de Z-reeks veel sneller om de data van en naar je pc te krijgen,
echt een heel verschil.
De S-6000 is een monster sampler,maar heb deze weg gedaan omdat tegenover de Z8 hij zo traag werkte,dat het vervelend werd.
De Z-reeks heeft een coprocessor en dat laat zich merken :-)
Ok goed 20 of 24 bit ik hoor geen verschilverder
vind ik de S6000 niet echt traag en vind ik niet
echt een rede om naar een Z8 te kijken.
Tevens heeft de s6000 meer outputs , XLR , dubbel midi en
scsi interface en een groot display, plus een stevige kast![]()