Audio Demo's Synths

Die neurongeluiden blijven bij de beste die ik ooit gehoord heb,spijtig dat zo'n synth verdwenen is.
Maar misschien arturia of native...

ach ja het besturingssysteem waar je nu mee werkt is ook gejat :duivels:

zoals Pablo Picasso ooit zei: "Slechte kunstenaars kopiëren. Grote kunstenaars stelen.:engel:

OSX gejat?

en die demo's zijn kunst?

tamelijk dom kommentaar.:Z

He Digimod, leuke link! Als je begint met luisteren van synths, dan blijf je aanklikken!

:frons: inderdaad! Wat een &^$%*^% site!! Ben al een half uur aan 't klikken, als t niet langer is!!

Illegaal is betrekkelijk volgens mij. Copyrights worden niet geschonden als 't gaat om demo's van synthproducenten. Heb vanmiddag nog de Waldorf Q en MicroQ demo's geluisterd en daar zaten ook gewoon kun eigen demosongs tussen.

Ik vind 't in ieder geval erg praktisch, het geeft een aardig beeld van wat een synth kan produceren qua geluid. Het lijkt mij vervolgens dan ook vanzelfsprekend dat als je gearlust is aangewakkerd, je op zoek gaat naar de gear achter de demo...

Tikkeltje overdreven idd.. 'k Ga de synths nu niet illegaal downloaden, 'k koop ze wel orgineel..
8o)

Nee, dat registreren is een goed idee. De eigenaar van Synthmania.com (waar ook een heel stel "backups" staan van demo's) had laatst een probleem met z'n bandbreedterekening. Die registratie is puur om dat soort fratsen te voorkomen.

Omdat toch niemand zin heeft geld te doneren heb ik liever dat ze er registratie op mikken om het enthousiasme wat te temperen zodat alles in hoge kwaliteit aanwezig blijft dan alles opengooien en na een maand plat omdat je 4 terabyte erdoor hebt gejaagd.

Nee, dat registreren is een goed idee. De eigenaar van Synthmania.com (waar ook een heel stel "backups" staan van demo's) had laatst een probleem met z'n bandbreedterekening. Die registratie is puur om dat soort fratsen te voorkomen.

Omdat toch niemand zin heeft geld te doneren heb ik liever dat ze er registratie op mikken om het enthousiasme wat te temperen zodat alles in hoge kwaliteit aanwezig blijft dan alles opengooien en na een maand plat omdat je 4 terabyte erdoor hebt gejaagd.

Aha zo , kwam toevallig op deze site , weet verder niet
dat dit van een bestaande site is gehaald dus mocht er
problemen ontstaan dan haal je de link maar weg.
vond alles wel overzichtelijk dus daarom deze link.

Ik hoor het wel.:)

Illegaal is betrekkelijk volgens mij. Copyrights worden niet geschonden als 't gaat om demo's van synthproducenten. Heb vanmiddag nog de Waldorf Q en MicroQ demo's geluisterd en daar zaten ook gewoon kun eigen demosongs tussen. .

Nee natuurlijk wel, iemand anders heeft dat toch gemaakt speciaal voor Bluesynths...het zijn speciaal gespeelde demos VOOR bluesynths...dan is het toch inderdaad niet OK als iemand anders dat gewoon op zijn site zet...

Zowiezo die link deleten/thread sluiten is foute russische link waarschijnlijk ook vol met spyware etc/ net zo erg als al die MP3 sites uit Rusland

Laatst gewijzigd:
de 303 demos zijn trouwens wel belachelijk slecht, die konden ze beter gewoon weg laten.. voor de rest wel leuk zo'n pagina vol met synth voorbeeldjes..

Bedankt voor de link :)

Back