• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Novation Nova Tabletop + Bass station Synth

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

llanfeust

Stamgast
Te ruil of te koop. Ik woon in Belgie, Aalst dus Oost-Vlaanderen. De meeste kennen deze twee klassieker van Novation wel. De Nova is zeer goede synth met uitgebreid gamma aan arps, 6 layers per performance, 3 oscilators, Goede effecten waaronder multitembrale vocoder, alles MIDI controllable, ... meer specs op het web uiteraard.
Verder ook mijn Bass station, waar je de meest vettigste bassen kunt uithalen. Klein maar beestig :).
Goed de prijzen:
Novation Nova Tabletop: 350 EUR
Bass Station: 200 EUR
Samen 500 EUR
Ruilen kan uiteraard voor evenwaardige (analoge) synth Roland/Korg/...
Doe gerust voorstel. Mijn aanbieding staat ook op 2dehands.be en later op ebay, maar ik geef eerst muzikanten de kans omdat ik zelf al aan veel spullen ben geraakt via deze weg.
Denken en mailen maar ^_^

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back