micromoog MOOG tag voor boven het toetsenbord

Status
Please reply by conversation.
G

Guest

Guest
long shot, ongetwijfeld, maar je weet maar nooit......
het plastic schildje met MOOG dat rechts boven het toetsenbord geplakt zit (als de een of andere zak het er niet afgepeuterd heeft!)

voor een origineel plastic exemplaar (zo'n dikke reliëf) heb ik 25 euro over. voor een metalen namaak 10 euro.
niet kinderachtig, maar het is en blijft gewoon een van mijn lievelingssynths....

post nog wel een fotootje...

en het komt vaker voor dan je denkt.

(ow eh, en ik zoek geen tempoknop, die lag nog onder tafel bij de verkoper en is onderweg, naar het schijnt.)

Attachments

• ftag.jpg
    ftag.jpg
    291,8 KB · Bekeken: 66
ik bedoel dat ik voor 25 euro mijn (jawel) plastieke tag er niet afhaal !

dat begrijp ik, maar er zijn zat mensen die zo'n ding eraf trekken voor ze hun moog wegdoen. of als ie kapot beyond repair is. dus ik ga er voorzichtig van uit dat er ook mensen zullen zijn die zo'n dingetje hebben liggen. dat je je moog niet gaat verminken voor 25 euro snap ik ook nog wel, maar als je - nadat je ooit een moog plaatje van een synth hebt afgesloopt - een zekere persoonlijke groei hebt doorgemaakt, kan je misschien besluiten op zoek te gaan naar dat plastic dingetje, ergens in een la, bij je star wars verzameling of zo, en iemand anders er blij mee maken en voor het geld een boek kopen of zo....

opgelost. ik heb een micromoog met embleem gekocht. binnenkort dus eentje zonder embleem te koop. sla je slag, want het is een echte lekkere vintage synth.

Huh wat een rare mensen. Je gaat toch ook niet je auto embleem verwijderen als je auto verkoopt.
Nee, dat doen anderen wel voor je. Maar wat je nou met een Volkswagenembleem om je nek moet is me nog steeds onduidelijk

Status
Please reply by conversation.
Back