Ethereal
Instant Fuck-up
Okdan, ik ben al een paar jaar bezig met mijn band, NE1! Sinds het debuut-album is dr best een hoop gebeurd, opgetreden op diverse festivals, in de Amsterdam Arena en de Melkweg gestaan, plekje in de jaarlijst van de OOR!, lovende recensies, etcetera! Nu zijn we dus bezig met ons tweede album, en hiervoor hebben we een demo gemaakt. Zelf opgenomen, geproduceerd en gemixed, de mastering hebben we bij Dick Kemper van de S&K Studio's laten doen. Met deze demo willen we proberen een dealtje ergens te krijgen zodat we de plaat nog verder kunnen fine-tunen in een dikke studio ergens! Nu ben ik zéér benieuwd naar reacties op de nummers, so here you go!
NE1 - Future
NE1 - Prisoner
NE1 - Lonely Road
NE1 - High Ride
NE1 - Try
De eerste 4 nummers zijn al door Dhr. Kemper gemasterd, de laatste moet nog. Ik heb hem zelf even door een snelle master-preset getrokken tot die tijd...
Gebruikte synths zijn onder andere de Audiorealism Bassline, JP-8080, NordRack II, Vanguard, Rob Papen Predator en Edirol Orchestral.
Kom maar op met de reacties!!
NE1 - Future
NE1 - Prisoner
NE1 - Lonely Road
NE1 - High Ride
NE1 - Try
De eerste 4 nummers zijn al door Dhr. Kemper gemasterd, de laatste moet nog. Ik heb hem zelf even door een snelle master-preset getrokken tot die tijd...
Gebruikte synths zijn onder andere de Audiorealism Bassline, JP-8080, NordRack II, Vanguard, Rob Papen Predator en Edirol Orchestral.
Kom maar op met de reacties!!

En er zitten genoeg synths in, hehe