[Hardstyle] Siebzehn - Envious

in t begin staan de samples te zacht tijdens de breaks ook wat lastig te verstaan of te horen, misschien ff goed compressen.. melodietje waar je mee begint vindt ik erg vet, melodietje na de break ook.. typte dit terwijl ik luisterde maar moet zeggen dat ik nu door de rest van je track ook de synths en melodietjes erg cool vind, duidelijk een sterke kant van je.. de mix in zn algemeen kan beter hi-hats etc. en t klinkt verder wat leeg wat overigens wel gecompenseerd wordt door je sterke melodietjes maar niet genoeg imo..

Ik zou er nog ff wat aan sleutelen want t kan met wat polijst werk absoluut een betere track worden :)

hey resonance,
bedankt voor je reactie. Een vraagje: je vind het wat leeg klinken en de mix kan wat beter (hi-hats) etc, hoe zou jij dat dan opvullen? wat ontbreekt er precies aan volgens jou, en kun je dat omschrijven.

idd lekker trackie jaaah !!! :okdan:

vooral zo doorgaan !

grtz!

:mega:

hey resonance,
bedankt voor je reactie. Een vraagje: je vind het wat leeg klinken en de mix kan wat beter (hi-hats) etc, hoe zou jij dat dan opvullen? wat ontbreekt er precies aan volgens jou, en kun je dat omschrijven.

Hij klinkt vooral leeg omdat tijdens de kick gedeeltes je hats/rides/snares amper meer te horen zijn .. er mist dus een bepaalde groove/drive van de track alleen als de kick weg valt tijdens breaks valt t ineens op dat die instrumenten wel aanwezig waren maar heel zacht .. als je die mix beter krijgt zal het al een stuk beter gaan klinken :)

zelf vindt ik t altijd lekker bij dit soort muziek om veel te compressen zodat ook tijdens je breaks die instrumenten lekker omhoog komen (niet teveel uiteraard)

succes ermee :biertje:

Hij klinkt vooral leeg omdat tijdens de kick gedeeltes je hats/rides/snares amper meer te horen zijn .. er mist dus een bepaalde groove/drive van de track alleen als de kick weg valt tijdens breaks valt t ineens op dat die instrumenten wel aanwezig waren maar heel zacht .. als je die mix beter krijgt zal het al een stuk beter gaan klinken :)

zelf vindt ik t altijd lekker bij dit soort muziek om veel te compressen zodat ook tijdens je breaks die instrumenten lekker omhoog komen (niet teveel uiteraard)

succes ermee :biertje:

Hey bedankt ovor je reactie nogmaals, maar als ik het compress en de kick wat minder hard zet dan pomp hij niet mee mooi, ik zal eens ff kijke wat ik ermee doe. Ik post nog een versie 2 van het nummer, greeeetz

Wat mij betreft is het wel geslaagd.
Hi-hat op een apart trakie opnemen en dan mee spelen kan geen kwaad.
Verder vind ik het helemaal niet leeg klinken, maar dat zegt meer over mij dan over jouw mix. ;)

Back