[Progressive house(/trance..?] Bergen - The Objective

Godverdomme(vloeken)Eikel!(schelden)
Ga es niet zo trancen het lijkt wel kerstmis!
Gooi er dan maar wat zang in, liefst kerk
O ja srz voor vloeken in dit geval
:duivels:

he bergen,

Wil geen mensen wakker maken, dus heb m heeeel zachtjes staan.

..hmm beetje te zacht.

Morgen zal ik hem nog even luisteren, want het klinkt wel erg lekker trancy op het eerste gehoor *D

Niet slecht, maar....

Met dit soort instrumentale trancetracks is het lastig om de spanning erin te houden. Wat ik zelf dan altijd als referentie gebruik zijn de orginele mixes van Offshore en Sunstroke van Chicane (jou ongetwijfeld bekend). Deze duren ook +8 min.
Zij maken veel gebruik van stiltes en kort klinkende leads voor de melodie.

Ik zou halverwege een kort klinkende lead introduceren die over de rest heen klinkt. Als je deze dan in een spannende cyclus laat terugkeren lijkt mij deze track verder tha bomb!

Bedankt!

Ik heb de basekick wat zachter gezet. Bedankt voor je suggestie maar het arrangement heb ik bewust op deze manier gedaan. Het hoeft van mij niet te lijken op Chicane (ken die nummers overigens niet eerlijk gezegd :D ) Luister zelf eigenlijk zelden naar dat soort muziek. :)

Maar thanks again en ik hoop dat er nog meer mensen reacties willen geven hierop :D (ik ga vanavond weer eens wat feedback geven op andere tracks hier..)

*D

klinkt goed.
Dit is wel mijn soort trance, het heeft een bepaalde rustgevende energie.
Ik vind hem eigenlijk pas interresant worden als de pads er inkomen, daarvoor wijkt het misschien iets teveel af van alle trance cliche's.
Af en toe heb ik verder nog het gevoel dat er wat extra's bij mag om het wat meer aan te kleden. Veder een mooie en goede track.

Nog bedankt voor je reactie op Clubccharts En Chicane moet je echt luisteren, ook als is het niet helemaal je stijl.

Nou mijn reactie omdat je zo aandringt. Ik haak meestal af bij het horen van een dergelijke simplistische beat.

Luister eens naar Underwold om te horen wat zij aan ritmische shit hebben. Geen live opnames want daar mikken ze vaak ook op het a-ritmische publiek.

Kannum hebben

Kannum hebben

Ik vind hem lekker. Trance ik trek niet dus ga ik het ook niet zo noemen.
Warme paden ... dikke bassen ... simpele beat.

*** (van de 5)

vind met name het volle trancestuk het beste klinken.

Erg vetjes deze trance trek ik goed, zo klonk t vroeger voordat alles veranderde in cheesy melodietjes die iedereen meteen moet herkennen en mee neurien

Dit is echte trance imho

mix is ook erg netjes :okdan:

Back