Probleem met Fruity Loops en VSTi Pro-53

kacper

Nieuwkomer
Ik leer Fruity Loops gebruiken en ik heb synth Pro-53 gekocht en geinstaleerd. Waneer ik bit in fruity loops maak met pianoroll en ik doe Pro-53 bij een channel dan hoor ik alleen de geluiden van pianoroll en niet die niuwe van Pro-53. Ik denk ik moet iets met MIDI doen. Ik heb geprobeert maar het lukte niet.

Ik weet zeker dat ik je er mee kan helpen.
Maar je omschrijving is zo onduidelijk dat ik jhet probleem niet helemaal snap.

Je kan gewoon een Pro53 in een channel laden, en vervolgens nootinformatie in de pianorol zetten.

Sorry voor mij slecht nederlands. Het probleem is dat als ik Pro-53 bij een channel toevoeg dan hoor ik geluiden van Pro-53 niet maar nog steeds die van Pionoroll (die gewoone van FL)

Nee. Ik druk gewoon bij channel en add channel of zo en daar kies ik alleen de Pro-53. Hoe laad ik die in op stepsequencer?

Laatst gewijzigd:
dan laat hij hem in de stepsequencer als een channel (ik hoop niet dat je hem in de mixer laat).

Vervolgels klik je met de rechtermuisknop en ga je naar de pianorol om te editten.

Ja thx, ik deed die wel in de mixer. Maar op youtube zag ik videos waar bv. kicks werden in step sequencer ingevuld en dan kwamen ze bij pro 53 maar dan met veranderd geluid. Dus ze deden niks met pianoroll bij pro 53.

@thompson; je zoekt problemen die er niet zijn :bekdicht:

welke versie pro-53 heb je?
welke versie flstudio?

Wil je de Pro53 als effect-plugin gebruiken?
Bij mijn weten is de de Pro53 alleen een synth die je moet inladen als een VSTi, niet als een effect.
In mijn vorige post heb ik verder uitgelegt hoe je hem kan gebruiken.

@thompson; je zoekt problemen die er niet zijn :bekdicht:

Zeur toch niet man! het probleem is gewoon behoorlijk vaag, lees zelf dan... :bekdicht:
Ik ben er zelf al achter dat hij hem in de mixer laadde:

Ja thx, ik deed die wel in de mixer. .

je kan weldegelijk de prophet in de mixer laden
als effect wel te verstaan

moet je wel pro-53fx.dll ofzo laden

En ik lees op de NI site dat de Pro53 externe audiosignalen als input kan gebruiken..

Ok,..dus de vraag wordt.. hoe krijg je dát voor elkaar...

Back