• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop Alesis Fusion 6HD

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Rudo

Stamgast
Te koop aangeboden en z.g.a.n. Alesis Fusion 6HD.

Ik heb de synthesizer gekocht om mijn oude hobby weer een keer op te pakken, maar het komt er maar niet van.

Aan de synthesizer ligt het niet, want die klinkt heel goed!

61 note semi-weighted keyboard workstation

Four integrated synthesis types: Sample Playback, Virtual Analog, FM and Physical Modeling

Full synth workstation with 8 track 24-bit Hard Disk recording and 80Gb internal hard-drive

Comprehensive waveform editing, internal memory expandable from 64MB to 192MB

Save and load programs off of a hard disk (or the removable Compact Flash memory);

32 Track MIDI sequencer built in with integrated multi-channel digital audio playback

Store all your sounds on the internal disk and always have your programs available to you

Onboard grand piano based on acclaimed "Holy Grail Piano," by Q Up Arts

Storage options include built-in hard disk, USB 2.0, compact flash

Multi-channel input and output options in both analog and digital (S/PDIF and ADAT Lightpipe)

Large 240x128 backlit LCD display

Fully assignable buttons and 360 degree knobs for hands-on control of synth parameters (or control of external gear through MIDI)

Fully programmable arpeggiator with standard, phrase and drum machine playback

Import and convert WAVE files (.wav), AIFF files (.aif and .aiff), Akai S-1000/3000, SoundFonts (.sf2) files using the Alesis Fusion Converter™ application.

Geen ruilingen!

Richtprijs: € 550,--

Ik geloof dat ik nog wel ergens de bon heb liggen en uit mijn hoofd heb ik hem in augustus/spetember gekocht.

Ik heb hte nog ven nagekeken, en ik heb de synth gekocht op 24 november voor € 799,--

Dus de richtprijs van € 550,-- lijkt mij aan de lage kant. Ik zou er graag nog wat meer voor willen hebben.

Groetjes van Rudo

ik zag dat in Duitsland de synth voor 666,-- de toonbank passeren, dus is mijn richtprijs van boven de 550,-- wel wat ambitieus.

Ik zet mijn richtprijs weer op de 550,--

Wie doet een goed bod!

Groetjes van Rudo

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back