Kitty Got Sued - Solo (Electro/Pop)

JelleWaltman

Ouwe rot
De nieuwe kitty :)

een nummer met een cultuur clash, vindt jij de clash? (hij is vrij duidelijk ;) )

Anywayz, laat me weten wat jullie er van vinden. (op het einde komt nog een gitaarsolo, wordt binnenkort opgenomen)

veel plezier :)

ok..edit.. laat ik hem eerst s gaan uploaden ergens..hehe...

dat is nu dus gedaan..

http://kittygotsued.hyves.nl

en als je het leuk vindt, kan je ons steunen door mijn jv1010 + ilok (met musicians bundle 2 licentie) te kopen voor 200 Euro ;) (korting of het verkoopgedeelte van het forum dus :) )

Laatst gewijzigd:
Hmm, tis niet mijn muziek, maar het zit goed in elkaar.
Hoor ik daar een juno6?

Volume is behoorlijk hoog. op mijn PC speakers hoor ik al iets te veel vervorming. Als je de luisteraar heermee niet zo zou vermoeien, zou het nog een hit kunnen worden.

Oh ja, doe es wat aan die veels te drukke achtergrond op hyves!

Ik zal s kijken naar mn master, miscchien moet er idd wat veranderd worden, ik laat hem iig wel masteren wanneer we een cd'tje willen gaan uitbrengen. (Al komt de vervorming misschien ook door hyves)

Helaas geen juno6, maar 'gewoon' software.. vooral heel veel logic synths/FX, met minimonsta & Arturia Prophet V. Drums komen uit een paar gratis kitjes :)

bedankt voor het luisteren en je commentaar!

ps. Ik zal s kijken wat ik aan mn hyves achtergrond zal doen ;)

Klinkt vet, erg lekker, die synthbasjes+slapbas. Een dingetje: de synth bij het refrein valt een beetje weg op mn computerspeakertjes, terwijl die juist lekker zou moeten knallen. Ik weet niet precies wat het is, maar hij verdwijnt een beetje achter de zang.

Grtz
-J-

Ik weet niet wie er zingt maar ze heeft een lekkere electro-pop stem,
ze zou iets dieper mogen gaan van mij, ik vond alle tracks online wel lekker,
Solo denk ik het beste en Anything duidelijk het minste.
Ze kan iig wel lekker zingen

dank jullie wel!

Katja van Keeken is de zangeres, leren kennen toen ze reageerde op mijn advertentie toen ik een zangeres zocht :)

Eindelijk iemand die Anything ook het minste vind..hehe, ik ook, maar veel mensen vinden die juist weer tof, ach, ieder z'n ding :)

Ik zal ook ff kijken naar die synth in het refrein, kan wel iets harder denk ik, en de zang een tikje zachter..

lekker! klinkt super profi, fijne sounds, fijne stem en variatie, echte feelgood track!

In de reacties van anderen lees ik over vervorming en de zang die boven de synths uitkomt. Ik hoor het weer anders, op mijn Mac met een BeyerDynamic DT770 Pro hoofdtelefoon (daar kun je alles tegenaan gooien).

Ik vind Solo lekker. De bas overstuurt bij mij niet, maar staat wel duidelijk te hard t.o.v. de drums. En ik kan me voorstellen dat de gemiddelde midiset of iPod hoofdtelefoon dit qua power niet kan hebben. Snare mag wat mij betreft harder, zeker in de refreinen. Ik vind, zeker in de eerste helft, de zang wegvallen in de synth geluiden. Ik zou wat zangfrequenties weg-EQ'en in de synths. De gespeelde synthmelodieën vind ik erg goed. Alleen passen ze tijdens het refrein qua frasering niet helemaal bij de zanglijn. De mevrouw zingt er goed, maar wel erg vlak. Van mij mag er meer dynamiek en gevoel inzitten. Maak 'r boos of vrolijk, en vraag dan om het opnieuw in te zingen. ;)
Verder zou ik tijdens de refreinen de zang dubbelen, of zo. Om meer energie in de refreinen te leggen (bij mij vallen de synths niet weg in de refreinen, maar ook dan knallen de refreinen nog te weinig t.o.v. de coupletten).

Het bovenstaande is veel commentaar, maar ik vind de basis van het nummer wel heel sterk. Soms zijn 't kleine veranderingen die 't 'm doen. Lees en luister vooral eens een keer door de Mix Rescue artikelen van www.soundonsound.com. Voor de recente moet je lid zijn, maar na 14 maanden zijn de artikelen voor iedereen toegankelijk.

Overigens, Anything and Temptation vind ik goed. Princess doet mij niets. Ik zou wel iets doen aan de veel te harde S'en in de zang (dit is op Solo al veel beter, maar in de andere nummers knap irritant).

Succes!

Laatst gewijzigd:
Back