Een nummertje dan maar

Grimbert

Hyper hyper
Een track gemaakt (geen idee wat voor stijl :P) met reason.
Ik heb een poging gedaan tot mixen en masteren met een koptelefoon, maar of dat nou zo goed is gelukt weet ik niet.
Ben zelf wat ontevreden over de drums, ik ben te slecht in drums programmeren. verder vind ik het aardig gelukt, normaal gezien schrijf ik metal maar heb me de laatste tijd meer verdiept in andere stijlen waar dit dus uit is voortgekomen.

Graag hoor ik enige comment van jullie :)

>> http://www.grimbaerd.nl/nieuwe_track.mp3

ten eerste staat de kick VEEL te hard :)

voor de rest een leuk deuntje, doet me aan mn C64 games denken, met zo'n lead, super :)

ideeen:

kick : zachter, meer hoog, minder sub
snare : minder mid, meer hoog,

het basgeluid, geen idee, moeilijk te horen mer die kick..hehe..

die leads vind ik dus super :D

Whahaaa ik zie het al weer helemaal voor me:
double-dragon-20070509053011275.jpg

Erg leuk lead-melodietje inderdaad. Zit voor de rest ook wel goed in elkaar.
Qua mix kan ik hier ff niet beoordelen op laptopspeakertjes, maar al met al wel een leuk pakkend dingetje!

leuke geluidjes, maar verder nogal eentonig. Alle stukjes hebben helemaal dezelfde sound/volume/intensiteit, alleen de melodie is wat anders. Het gaat zo een beetje aan een stuk door. Misschien kan je er meer breaks in stoppen? of bijvoorbeeld extra, opvallende drumgeluidjes erbij doen zodat het refrein opvalt tov het couplet?

grtz
-J-

Wel leuk melodietjes inderdaad, maar de afmix laat wel een hoop te wensen over, daar kun je nog wel een hoop vooruitgang in halen met wat simpele aanpassingen (volume balans tussen de verschillende geluiden wat beter afstellen). De samples van de drums en de instrumenten klinken ook wel redelijk cheapo.

Op een bepaald moment gaat de melodie van links naar rechts en weer terug, dat is een beetje te extreem vooral met hoofdtelefoon (denk ik, ik luister nu over m'n monitors).

De akkoordjes en melodieën maken het leuk om weg te luisteren in elk geval :)

Oja om de gehele sound wat dikker te krijgen kun je ook misschien wat meer effecten en compressor(s) gebruiken

Heerlijk! Streets of Rage!

Ik pak mijn Sega Game Gear er weer ff bij!

Nice!

bedankt allen voor de aangegeven punten, hier kan ik zeker wat mee :)
Ik zal me eens wat meer gaan verdiepen in de mix, sounds en breaks etc, dan er moet zeker wel wat leuks uit te halen zijn.
Drums vind ik zelf het minste daar moet nog heel wat aan gebeuren.

Back