• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Opruiming: Dynaudio bm5a + bm9a sub, mackie bigknob, remote SL37, fxpansion GURU

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Jochen

Ouwe rot
Te koop:

- 2x dynaudio BM5a : Erg goede nearfield monitors! De reviews liegen er echt niet om. In perfecte nieuwstaat met dozen en aankoopbonnen. prijs: 750 euro.

- dynaudio BM9a (subwoofer): De perfecte aanvulling voor de bm5a (of ander type)! Klinkt erg goed. Ook in perfecte nieuwstaat met doos en bon + garantie.
prijs: 700 euro

- Mackie bigknob: Heel leuke monitorcontroller, veel aansluitingsmogelijkheden!
Ruist klein beetje wanneer je een sinus speelt en aan de volumeknop draait. Niet storend (kan ook nog hersteld worden onder garantie indien dit je toch zou storen, mij iig niet). Ziet er als nieuw uit, ook met doos en aankoopbon+garantie,...
prijs: 225 euro

- Remote SL 37: 37 key controller met de heel mooie 'automap' functie. Ook in perfecte nieuwstaat met doos, aankoopbon, ruime garantie,... Prijs: 375 euro

- fxpansion GURU: beste plugin voor het maken van beats met samples vind ik.
Doos, aankoopbon,... aanwezig. Prijs: 165euro (dan neem ik de 50 dollar transferkosten van de license voor mijn rekening)

Wie de bm5a's + bm9a koopt krijgt er de hele bekabeling gratis bij. (neutrik)
Foto's volgen.

foto's

foto's

Dynaudio Bm5a:
bm5a(1).jpg

bm5a(2).jpg

bm5a(3).jpg

Dynaudio Bm9s:
bm9s(1).jpg

bm9s(2).jpg

Mackie bigknob:

bigknob.jpg