• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Jupiter 6 en Waldorf Q tekoop ++

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Grooveron

Altijd wat !!
Jupiter 6 - Aanslag gevoelig en aftertouch gevoelig, vast midikanaal (4) geen omni mode. 900 Euro
Waldrof Q - Gele uitvoering in mooie staat - 1250 Euro
Mackie 1604 (geen VLZ) 525 Euro.
1 Soundcard voor de Nordlead 1 en 2 serie met souds - 125 Euro.

Jupiter 6 - Aanslag gevoelig en aftertouch gevoelig

Dat is apart! Aanslaggevoelig en aftertouch gevoelig?? Is dat een custom uitbreiding, of een algemene uitbreiding waar ik niet van op de hoogte ben?

Het is trouwens wel Jupiter en Q seizoen zeg! Zo zie je die synths nooit, en zo wordt de tweedehands markt ermee overspoeld :)

Heb je aanschaf-plannen Ron, of gaat dit nog steeds richting verbouwing? =(

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door mikeandrews

Het is trouwens wel Jupiter en Q seizoen zeg! Zo zie je die sinds nooit, en zo wordt de tweedehands markt ermee overspoeld :)

Ja GRRR net nu ik weer door mn geld heen ben natuurlijk :stupid

"goed voornemen voor 2003" = sparen voor jup 6 :)

Dat is apart! Aanslaggevoelig en aftertouch gevoelig?? Is dat een custom uitbreiding, of een algemene uitbreiding waar ik niet van op de hoogte ben?

Het is trouwens wel Jupiter en Q seizoen zeg! Zo zie je die synths nooit, en zo wordt de tweedehands markt ermee overspoeld :)

Heb je aanschaf-plannen Ron, of gaat dit nog steeds richting verbouwing? =(

het is een costum uitbreiding, je kan ze zelfs omwisselen als je wil,
je kan dan de aftertouch het volume regelen (aanslag gevoeliheid en met de aanslag het filter.
erg handige feature heb ik altijd gevonden

Jeemigdepeemig, dat is helemaal een koopje dan :) Leuk zeg die modificatie, die kon ik nog niet!

Jeemigdepeemig, dat is helemaal een koopje dan :) Leuk zeg die modificatie, die kon ik nog niet!

Heeft een vriend van me gedaan, Bas Broekhuis heeft ook polysixen gemidificeert en alles,
goeie muziek maak je trouwens, ik heb beide CD's hier,

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back