klopt Olaf, volgens mij zelfs wereldwijd ! maar ik kan me daarin vergissen

In iedergeval is dat trouwens ook 1 van de manieren geweest die de amerikaanse overheid gebruikt heeft als propaganda methode en brainwash methode (heb ik ergens gelezen of gezien)
[

offmode aan]
Almer maakt hier trouwens een wezelijke fout die veel mensen maken !
een theorie is wel altijd bewezen of zeer zwaar onderbouwd, wat jij bedoeld is een hypothese !
Hypotheses zijn nooit algemeen bewezen of dusdanig onderbouwd dat het een theorie mag heten

je miste hierbij 1 deel van wat er stond n.l. "tenzij men het tegendeel kan bewijzen" !!!!
men denkt dus aan de hand van de resultaten van een onderzoek dat iets zo en zo is gelopen en dit wordt onderbouwd door verdere resultaten. hoe zit t met de relativiteits theorie en de genetische overdrachts theorie, beiden kunnen niet worden tegen gesproken en alle onderzoeken bevestigen deze theorieen!maargoed daar gaat deze discussie niet over !
[

offmode uit]
b.t.w. ik had t niet over het onderzoek van die gehoorbeschadiging, maar op dat van die coca cola dinges !
Immers die gehoorbeschadiging is leuk onderbouwd maar ik zie (in de fluchtige read) niet echt verwijzingen naar resultaten of literatuur. ik heb de testresultaten opgevraagd en gevraagd waar het onderzoek is gedaan, indien hij hier geen gehoor (woordspeling) aan geeft verwacht ik eerlijk gezegd dat het allemaal een geloofsovertuiging is die deze personen schijnen te hebben !