MIDI- 10 trigger out

Status
Please reply by conversation.

vinnieq

Lidl
Ik heb van het weekend een CR-78 binnengekregen. Ja, het gaat heel goed met de opruiming:dubbel:. Deze CR-78 is gemod en heeft trigger inputs voor alle instrumenten. Bestaat er een MIDI naar pakweg 10 trigger outs doosje?

Dank! Goed betaalbaar ook. 10 is wel genoeg maar voor de 13 andere is ook wel wat te vinden (start stop etc). Eens kijken of er plek is in de CR78 voor dit kastje. Anders maar een andere kast eromheen want een en ander is toch niet echt liefdevol uitgevoerd!

Dank! Goed betaalbaar ook. 10 is wel genoeg maar voor de 13 andere is ook wel wat te vinden (start stop etc). Eens kijken of er plek is in de CR78 voor dit kastje. Anders maar een andere kast eromheen want een en ander is toch niet echt liefdevol uitgevoerd!

strakke bak hey die cr78
effe open gehad genoeg binnein te tweaken
de basssss kan egt heel lang worden

ik zou ook wel op "mn "cr trigs in willen
coole sounds heel anders dan cr8000 / 808
:okdan:niet goedkoop wastie
[wel met prgmmer ]

goed link man ,
23.50 = eg weinig

mn regel werk kan byna de deur uit haha

strakke bak hey die cr78
effe open gehad genoeg binnein te tweaken
de basssss kan egt heel lang worden

ik zou ook wel op "mn "cr trigs in willen
coole sounds heel anders dan cr8000 / 808
:okdan:niet goedkoop wastie
[wel met prgmmer ]

Hoi Ron,

Jij hebt de CR78 al eens open gehad zeg je. Zit daar nog een beetje plek in voor een printje zoals getipt door etaion?

ron wil je nou ook al mijn cr-78 gaan modden ,of heb je nou al mn basssss gemod bij patat met ............

nja je heb gelijk :verkoght:

ron wil je nou ook al mijn cr-78 gaan modden ,of heb je nou al mn basssss gemod bij patat met ............
@ l5d
kijk ; ofwilje gaan programmen totje een ons weegt
t gaat om de andere sounds ,...
kunje de programmer weer verkopen die je veelte veel voor betaald hebt :doei:

is wel een erg intressante drum bak electro 808 sounds die toch heel bruikbaar zijn en ook weer anders dan cr 8000

LoL @ maaruh als je iemand "quote" hoef da nie zon @ 8o):stupid:walker::stupid en :frons:

Status
Please reply by conversation.
Back