Zijn dit ns10?

draven

Stamgast
Vroeg me af wat voor monitors dit zijn?

Foto in bijlage.

Attachments

• 2.jpg
    2.jpg
    20,5 KB · Bekeken: 106
waarschijnlijk ns-10m studio omdat ze op hun kant liggen. de oudere versie zou moet staan. :erm:

waarschijnlijk ns-10m studio omdat ze op hun kant liggen. de oudere versie zou moet staan. :erm:

Niet perse, de NS10MC werd ook standaard liggend geplaatst (en kon opgehangen worden)

spd_20050513223704_b.jpg

;)

En oud... het scheelt maar een paar jaar, de NS10M Studio is ook al dik 25 jaar oud... Wel waarschijnlijk dat het de studio is, het was de meest verkochte speaker uit de serie (NS10, NS10M, NS10M Pro, NS10MC, NS10MT, NS10MX, NS10MM en NS10M Studio).

En oud... het scheelt maar een paar jaar, de NS10M Studio is ook al dik 25 jaar oud... Wel waarschijnlijk dat het de studio is, het was de meest verkochte speaker uit de serie (NS10, NS10M, NS10M Pro, NS10MC, NS10MT, NS10MX, NS10MM en NS10M Studio).
misschien heb je wel gelijk ...maar ik zag geen gaatjes dus dacht ik Ns-10m s ...,maakt het eigelijk uit of je mc m s mt of mx etc hebt is er echt een hoor baar verschil ?

Hoorbaar verschil zou ik niet kunnen zeggen. Ik begreep dat de MX in de jaren 90 voor dance op de markt is gebracht, en de MT voor homecinema.
Technische verschillen (voor zover te begrijpen ;) ) : http://www.geocities.jp/kuri_zill/note/yamaha.htm

Het enige wat ik weet dat hoorbaar verschil zou maken is dat de latere NS10M Studio andere tweeters hebben met een andere frequency response, zodat je niet meer met tissue's aan de slag hoefde. Als je meer wil weten over de tissues: veel plezier! :D

Ik zie daar trouwens dat de NS10 Studio dik 20 jaar oud is, geen 25.

Back