vst's in logic

mirando

Nieuwkomer
dag mensen!

ik ben een beetje aan het onderzoeken wat voor sequencer ik wil gaan gebruiken op mijn nog aan te schaffen macbook pro. Nu spreekt logic mij wel erg aan alleen lees ik hier en daar dat de vst support nogal belabberd of zelfs niet aanwezig?? is in logic studio.

Ik maak zelf muziek met daarin aardig wat partijen (naast de gitaar en zang partijen) die ik nu nog met behulp van reason inspeel (ik heb een celeron 1200 met 256 mb ram dus kan niks anders draaien) maar reason ga ik dan natuurlijk op de brandstapel werpen. Nu vraag ik mij af of ik instrumenten, zoals bas, piano, violen, toeters bellen etc. gewoon wel nog kan inspelen met logic.

veel dank voor jullie reacties

mirando

Logic 8 hebben we het over? Mijns inziens werkte die nog gewoon met VST's hoor! Wat ik bij een vriend van me heb gezien... Hoop het wel iig, wil binnenkort ook een macbook pro met Logic 8 aan gaan schaffen, maar moet wel gewoon VST's blijven kunnen draaien!

Jeuz, mensen hebben jullie geen google of zo?

Logic ondersteund al een geruime tijd geen vst's meer, alleen au zoals aangegeven. Moet niet echt een probleem te zijn, daar de meeste vst ook een au variant hebben (zij met een paar vervelende beperkingen als geen midi-uit e.d.)

Back