Het gaat mij eigenlijk alleen om de mogelijkheid mijn s612's door de filters en envelopes te halen. Dan is de 73 volgens mij de voordeligste keus. Er was toch ook een rackversie van? Die wil ik ook wel!
Het gaat mij eigenlijk alleen om de mogelijkheid mijn s612's door de filters en envelopes te halen. Dan is de 73 volgens mij de voordeligste keus. Er was toch ook een rackversie van? Die wil ik ook wel!
Dat ligt eraan wat je wil doen of alleen je S612 sounds er door heen of gewoon elke sound er door heen.
Ik heb pas geleden mijn Akai VX90 verkocht. daar zat toen ook geen speciale kabel bij voor de sampler. maar op de achterkant vind je een Sampler Input gemaakt van DIN geloof ik toen heeft een kameraad van me een gewone audio kabel gepakt en aan 1 kant afgeknipt en via de schematics gekeken waar de sound op inkomt en er een DIN op gesoldeerd met als resultaat aan een kant een stereo of mono jack weet niet meer precies wat.
die had ik op mijn patch panel aangesloten en kon dus inprincipe elke synth in de studio daar in patchen.. just my 2 cents,
ik heb hier nog een s612 staan, met de zadok upgrade, dus zes-stemmig multitimbraal. een mooi bod(liefst ruil ) en hij kan in Amsterdam komen halen. 12bits waanzin, voor aan je AX inderdaad. Ik heb alleen geen AX...
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.