mensen ervaring met custom synth.co.uk?

mononono

303
ik heb n gemodde 606 met gaten dr in geboord en een flink weggesleten en verrotte opdruk die ik eigenlijk wel weer wil voorzien van een mooie nieuwe nette opdruk.

dus de vraag, iemand ervaring met het customizen van zn synth door deze mensen?

danku,

Herr V. 8>

geen ervaring maar wil dit wel even delen met jullie:
typte in de url-balk:
"www.synth.co.uk", en kwam een site tegen die je door kon verwijzen naar een gaypage en was toch aan het twijfelen.

Maar back on topic:
maar ik denk wel dat ze te vertrouwen zijn, lijkt ook allemaal mooi afgewerkt. Twee maanden geleden ging die (/een) tb303 the beast onder de hamer bij ebay (zijn er geen meerdere hiervan?) voor zo rond de 2300euro. De mensen durven hier ook hun propere spulletjes achterlaten zoals een tr909 en een jup. Maar je zal hem wel eefe kwijt zijn, je tr606.

Gagarin

zit ik hier al van 18 december op???

Laatst gewijzigd:
De man achter Custom Synth is Jeff, en hij is wel oke volgens mij. Hij heeft mij enkele keren benaderd met technische vragen over de JX-3P.

Verder heb ik van hem (gratis) promotiemateriaal zoals t-shirts en stickers gekregen met daarop een link zijn site.

Lijkt me geen oplichterij dus. Wat ik me wel afvraag, zou het een echt bedrijf zijn? of is hij zelf gewoon heel erg handig met frontpanels? wil je kwaliteit halen zoals hij dat doet, dan heb je echt peperdure machines nodig...

wat je wel altijd kan doen als goedkoop tussenoplossing is op pc een nieuw layout tekenen voor je 606 en deze dan afdrukken op zilverkleurig kleefpapier speciaal waar je op kan printen,dan gewoon mooi uitsnijden en op je 606 plakken.

(edit: een scan van een origineel 606 zal sneller gaan dan hertekenen imo)

weet niet wat merk ofzo dat papier is maar het bestaat.

wil je kwaliteit halen zoals hij dat doet, dan heb je echt peperdure machines nodig...

ja dat vroeg ik mij ook af,om die multi color serigraffie zomaar even te alligneren op een synth panel (die alle hoeken etc heeft..)

het kan zijn dat hij access heeft aan deze toestellen zonder er eigenaar van te zijn,net als de cnc's die de gast gebruikt dat alu cases voor de 303's maakt

Back