Firearmz Updates.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

napalmman

Ouwe rot

Attachments

• cd label.jpg
    cd label.jpg
    71,6 KB · Bekeken: 122
een EP met 11 tracks? ;)

Olaf

Origineel geplaatst door olafmol
een EP met 11 tracks? ;)

Olaf

De reden daarvan is bekend bij de insiders ;)

Er staan 7 nieuwe en 2 oude nummers op. Plus 1 intro en 1 skit. Vandaar.

In juni komt het volledige album met minstens 12 volledig nieuwe nummers. (excl. intro en skits)

VOILA!!!:geslaagd:

Origineel geplaatst door napalmman
hahaah, jij bent geen rap liefhebber? Je weet nie wat je mist:doei:

Hee dude;

Ik vind het echt wel tof rap....... ik maak zelf hip-hop beats......maar ik zette dat gaap icoontje erbij omdat ik de afgelopen maand dit bericht (of iets dat met je crew te maken heeft) al meerdere keren ben tegen gekomen. En een keer vertellen dat je een album uit hebt is cool, maar om dat nu zo vaak mee te delen......(ook op theboombap.nl)

Zuinigheid siert de mens zullen we maar zeggen.

En ik heb al je tracks op jullie site beluisterd, en er zitten echt wel toffe dingen bij :okdan:, maar zeker niet alles !

Laterz;

C-Code

Origineel geplaatst door C-Code
Hee dude;

Ik vind het echt wel tof rap....... ik maak zelf hip-hop beats......maar ik zette dat gaap icoontje erbij omdat ik de afgelopen maand dit bericht (of iets dat met je crew te maken heeft) al meerdere keren ben tegen gekomen. En een keer vertellen dat je een album uit hebt is cool, maar om dat nu zo vaak mee te delen......(ook op theboombap.nl)

Zuinigheid siert de mens zullen we maar zeggen.

En ik heb al je tracks op jullie site beluisterd, en er zitten echt wel toffe dingen bij :okdan:, maar zeker niet alles !

Laterz;

C-Code

Overdaad schaadt, maar niet in het geval van muziek promotie. Omdat we deze links overal planten, krijgen we een enorm aantal hits en reacties. Ook veel opdrachten, vandaar. Jij hebt hem misschien al 100 maal gezien maar iemand die 2 weken het net niet op geweest is niet.

Liever een negatief respons dan geen respons. Je weet in ieder geval wie we zijn.

En wees gerust, ik blijf niet continue dezelfde posten hiero. Er komt veel nieuws aan.

:doei: :doei: :doei: :doei:

Origineel geplaatst door napalmman
Overdaad schaadt, maar niet in het geval van muziek promotie. Omdat we deze links overal planten, krijgen we een enorm aantal hits en reacties. Ook veel opdrachten, vandaar. Jij hebt hem misschien al 100 maal gezien maar iemand die 2 weken het net niet op geweest is niet.

Liever een negatief respons dan geen respons. Je weet in ieder geval wie we zijn.

En wees gerust, ik blijf niet continue dezelfde posten hiero. Er komt veel nieuws aan.

:doei: :doei: :doei: :doei:

Hee je hoeft mijn reactie niet te beschouwen als negatief....

Maar ik ben het daar niet volledig mee eens wat je zegt over muziek promotie; muziekpromotie kan ook storend zijn, er zullen best wel mensen zijn die het leuk vinden om een bericht over een nieuw rap album te lezen, maar na 1 keer word het gewoon vervelend.......dan krijg ik zo'n jehova getuige voor je deur zondagochtend gevoel..........snap je ?

En ik vind je muziek zeker wel dope........kun je zoiets niet bij een platenlabel getekend krijgen ?

Origineel geplaatst door C-Code
Dan krijg ik zo'n jehova getuige voor je deur zondagochtend gevoel...

Dat krijg ik nu ook. De afgelopen 4 topics van jou gingen allemaal over je album.
Dit zie ik als spam. 1x is voldoende. :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back