Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Het gaat idd om de 9700.Ik heb wel interesse als het om deze gaat:
http://www.paia.com/p9700s.asp
Ben benieuwd naar je vraagprijs!
Je kan het evt naar mijn PB sturen![]()
Het gaat idd om de 9700.
Echter, ik wil 'm niet verkopen, ik vroeg of iemand 'm in elkaar wil knutselen tegen vergoeding.
Gr Allears
Sorry, ik bedoel: "Zelfs een 110V naar 220V omzetter"Zelf een 110V naar 220V omzetter.
gr Allears
PS en "meerwaarde" is zonder 'n'
"Allears, durf je het zelf niet aan? Deze lijkt me toch niet al te moeilijk." Kalusi
"Ik vind eigenlijk ook dat je het zelf moet doen." PWM
Zeg, lieve vrienden, dank jullie wel voor deze ongetwijfeld goedbedoelde adviezen, maar ik geloof dat de titel van deze topic "Wie wil tegen vergoeding een modulaire synth in mekaar knutselen?" erg duidelijk is.
Vriendelijke groeten, Allears
PS en "meerwaarde" is zonder 'n'
Excuus voor cynisme, ik wil het graag zo duidelijk mogelijk houden. Groet, Allears.En jij verwacht nu nog hulp te krijgen?
MaartenJa mar het is tenslote een open forum waar mensen kunnen diskusieëren over iets, ook over een vraag. Bij somigen helpt het als mede forumleden advizeren om het zelf te doen, dat kan net genoug zijn om het toch zelf te proberen. TS was hier blijkbaar niet van gedient.Maar ik vermoed dat de TS dit al zag aankomen vandaar misschien zijn ongenuanceerde reply...