Samples Badly Needed!!!!!!

boestaman

Stamgast
yo yo, ben haastig op zoek naar een braziliaanse fluit en Franse Accordion Samples.... Nodig voor muziek voor PS2 Game.
wie o wie heeft wat, of heeft suggesties waar ik die kan vinden?

Thankx. da Boes.

begrijp dat je die op sample cds moet zoeken, maar op mijn sample cds staan ze niet dus vandaar dat ik vraag of iemand die wel heeft, aangezien er haast bij is

boes loes

Origineel geplaatst door boestaman
begrijp dat je die op sample cds moet zoeken, maar op mijn sample cds staan ze niet dus vandaar dat ik vraag of iemand die wel heeft, aangezien er haast bij is

boes loes

Ik dacht al zoiets. Ik ben al ff aan 't kijken voor je. Maar ik heb maar 1 EMU sample cd die geleverd werd bij de E5000 ultra. Maar misschien dat je mazzel hebt.

Ok, ik heb in ieder geval een Accordian sample voor je, op 3 verschillende tonen. Ik weet niet of de loop goed overkomt in de wave-file. Maar dat kan je denk ik zelf wel fixen.

Verder, die braziliaanse fluit... ik heb genoeg fluitjes op die cd, maar geen braziliaanse zo 1, 2,3. Geef eens een omschrijving dan kan ik ff kijken of ik zoiets heb. Anders zet ik wel een paar fluitjes voor je klaar.

Ok, de accordion samples zijn verzonden. Ik weet dat ik nog een fluitje in mijn Boss DR-660 heb. Die kan ik wel ff samplen. Dus, nog ff geduld.

enneh...voor welke PS2 game ben jij muziek aan het maken dan?

nee ,ik ben geen familie van da goose. Ik ben da boes!8). Het spelletje heet Beachking! Is een soort tony hawk game, waar tricks moet doen voor punten. Wel cool!!

Back