gevonden : complete DJ installatie + platen 45.000 euro .. je verzint het niet

Woehahahahaha! Deze is echt heeeelemaal leip geworden!
Alvast nomineren voor de bak van 't jaar??:D :D

graag in het vervolg in het juiste forum zetten
en ook een passende duidelijke titel voor de thread verzinnen

alvast bedankt

woeehaahahahahahahhahahihihih....snif...snif...hihihhahahahaha !!!

...maar bekijk het zo: voor die 45000 euro ben je dan ook meteen
een ECHTE DJ (tm) !!

...hehehehehahahaha !!

:dj:

man...voor dat geld koop je 2000 platen naar keuze, een setje allernieuwste technics
+ mixer en de rest. En je houdt nog zo'n slordige 14000 over voor een nieuwe auto...

equate

Tjonge jonge.. vast een neger die aan gouden tanden niet genoeg had. En dus ook gouden platenspelers wilde.

Dit is echt TE ziek voor woorden zeg, echt niet normaal meer!

Whahahahaahahhhahahaa

:kont:

dit is echt geweldig, whahahaaha. Voor dat geld kan je naast deze spullen een complete studio kopen!:kimono:

WOEHSHHAHHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHA

ja dat is ook................teerig...En JA...je leest het goed dat is 45000,- (vijfenveertigDUIZEND euro!)

maar bij de weg: ik kan mijn TR909 omruilen voor 2 Technics SL-1200MK 5G.
Want die zjn toch wel cool (niet dat ik het doe overigens)

maar ja. €45000...daar koop je leuke dingen voor....nieuwe mercedes bv....wat een eikel.

Wie gaat hem mailen? :)

Was het niet zo dat Tiesto ooit een stel gouden technics gekregen had van een sponsor, die bij hem 3 dagen later werden gejat.. ik vraag me nu af.......??? :erm:

Heb hem net ff een mailtje gestuurd of hij niet helemaal lekker is of zo..... die gast is doorgeslagen..... helemaal leip!!!!

Wat een ...... wat een..... kan er geen eens een woord voor vinden......

:stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid

CP

Wat een volslagen imbeciel is dat nou weer. Zo kan ik ook nog wel effe doorgaan. Iemand een een complete muziekstudio van me kopen?
Zwart met gouden TR909, Behringer mengpaneel en Absolute Zero monitoren. Alles met gouden randjes afgezet en inclusief kabels. VIJFENVEERTIGDUIZEND EURO!!! Niet goedkoop, maar dan heb je ook wat! :Z :biertje:

als je alles niet zou kopen dan kom je uit op pak um beet €20000 = Fl. 44000.
En tja met de euro is alles duurder geworden, ook prijzen voor 2e hands dus das ff snel rekenen ja €45000.

En dan gaan jullie hem afzeiken?????

nou ja..............................................

Origineel geplaatst door bambamstudio
als je alles niet zou kopen dan kom je uit op pak um beet €20000 = Fl. 44000.
En tja met de euro is alles duurder geworden, ook prijzen voor 2e hands dus das ff snel rekenen ja €45000.

En dan gaan jullie hem afzeiken?????

nou ja..............................................

LOL

Ik heb zelf met de horeca te maken en ik kan je verzekeren dat daar mensen lopen te klagen dat hun biertje duurder is geworden terwijl de ondernemers hun verhoogde kosten van inkopen absoluut niet dekken.

Die l*llebakker heeft z'n setje waarschijnlijk in een tijdperk van de gulden ingeslagen en of alles nu duurder is geworden of niet, hij wordt er dubbel beter van... Dan mogen wij dsf-ers niet klagen???

Bambam toch!!

wie zegt dat het geen grap is??
volgens mij zit die gast nog harder dan jullie te lachen, op alle reacties die hij krijgt...

Back