hang notes in vsti...

JohnDoe5

Gedeactiveerd account
Goeie Morgel ... :koffie:

Ik heb in Colossus (QL) hangnoten (je ziet ook dat toetsen virtueel klaviertje blijven hangen)....

Maar nu komt de grap van alles................. tadaam:D alleen in standalone mode:stupid...

Dit alles is eigenlijk pas sinds een schijfopriuming en defragmentatie gekomen !
Wat zou dit kunnen zijn en waarom ?
Lijkt aanvankelijk niet aan mijn midi-interface direct te liggen.

B. Wat ook wel vervelend is is dat bepaalde patches niet te laden zijn... (kunnen niet gevonden worden). Dit is in zowel standalone als vst het geval.

Klopt... ben ik gisteren laat achtergekomen...:engel:
Dat probleem lijkt nu verholpen.

Wat ik wel raar vind is dat ik sinds ik schijfopruiming en defragmentatie heb gedaan ik vooral (east west QL) patchs soms niet kan inladen in een desbetreffende vsti ...:stupid

Het lijkt alsof er bepaalde mappen/ patches verzet zijn... dit lijkt alleen bij east west applicaies te zijn:bekdicht:

Wat ik wel raar vind is dat ik sinds ik schijfopruiming en defragmentatie heb gedaan ik vooral (east west QL) patchs soms niet kan inladen in een desbetreffende vsti ...

Het lijkt alsof er bepaalde mappen/ patches verzet zijn... dit lijkt alleen bij east west applicaies te zijn:stupid

Iemand die weet hoe je dit ongedaan kan maken ? Of weet wat te doen :(

Ik het vermoeden dat dit met de copy protectie van east west te maken heeft. Misschien dat het installatie programma een "repair" optie heeft?

idd... een aantal programs instalatie mapjes hebben een repair functie :okdan:
Helemaal niet meer aangedacht ! Je wordt bedankt :D

De grap van alles is dat sommige patches in Collosus bijv. niet geladen worden... er wordt dan gezegd dat de file niet gevonden kan worden, terwijl hij gewoon in colossus libary staat :kont::stupid ?

De ene keer laad het wel de andere keer niet :(

ik denk ook dat het iets is waarbij de copy protection ingrijpt, aangezien die het soms wel en soms niet doet. Gelukkig heb je support voor dat dure product :), wij kunnen je hier echt niet bij helpen.

dus ff mailen naar: support@eastwestsamples.com
Dan komt het vast helemaal goed.

Back