(HC) DJ Harrewarre Dangerous Groups

harrewarre

Ouwe rot
Heb ik weer ff weer een track gemaakt Fruity 8
Ik heb de Cytrus synth gebruikt
En in de Mixer de Phaser en de Parametric EQ 2 om de Decibel en de vereffeningsorgaan
in te stellen.
en met de Reverb 2 de nagalmtijd in de de channels veranderd
Nu werk mijn geluidkaard goed maar op een paar synth's doet ie raar
Hoop dat deze beter is
icon_redface.gif

<!-- m -->http://www.speedyshare.com/667998169.html<!-- m -->

Gr,
Harry
<DL class=postprofile id=profile462><DT> <DD> </DD></DL>

hey harry jongen dan zet je de track op 2 sites en kreig je geen feedback op je track eest maar een die synth veranderen dan word het beeter de loop pakt niet de kick is vooruit gegaan met wat ik gehoort heb van je zet je track op soundclik daar kreig je een cijver voor je track en weet je gelijk of het goed is of slecht
gr. pronox

hey harry jongen dan zet je de track op 2 sites en kreig je geen feedback op je track eest maar een die synth veranderen dan word het beeter de loop pakt niet de kick is vooruit gegaan met wat ik gehoort heb van je zet je track op soundclik daar kreig je een cijver voor je track en weet je gelijk of het goed is of slecht
gr. pronox
Het gebruik van leestekens is ook niet verkeerd ;)

gr. pronox

Hey moi ik kiek wel eem op soundclik bedankt voor de info.

Stuur eens een bestaande of je eigen track als voorbeeld, zo als het moet of hoort te zijn??:eureka:

Waarom zou hij dat doen? Jij post hier snippets om commentaar te krijgen niet hij...

Je snippet klinkt als bij elkaar geraapt van diverse sample cd's, het is niet in te mixen, het is niet uit te mixen, de sound van je 1ste kick irriteerde me zo mateloos dat ik met moeite de track heb kunnen afluisteren. Er zit geen structuur of goede climax in je track, alle sounds die je gebruikt klinken naar een standaard presetje.

Verder vind ik het allemaal een beetje alles-op-de-1 werk, je doet geen spannende trucjes, er zit geen pakkende melodie in, je kick blijft zga 4/4, geen vette edits niks.

Als ik jou was zou ik nog maar eens goed naar je helden luisteren en analyseren wat hun doen, dan wat meer de tijd nemen om een snippet/track te maken en niet voor iedere track een nieuw topic openen :Z We hebben een speciaal topic voor hardcore tracks.

Back