xone 3d als slave????

soaresbeats

Nieuwkomer
Hallo allemaal, ik heb een vraag, ik heb een xone 3d, en wil deze live gebruiken i.s.m. traktor 3.
Nu zou ik graag de elektron als mastersequencer willen 'leiden', is dat mogelijk?

En zo ja, hoe.

Het lukt mij bv wel van elektron naar mac/logic en mac/ableton.

Please let me know!!

Laatst gewijzigd:
Ja, het klinkt ook een beetje omslachtig, maar het zit zo. Ik werk met Traktor 3 en de xone 3d als controller, maarrrrr......ik wil graag de elektron sps, laten meelopen met mijn eigengemaakte grooves.
Ik kan natuurlijk in traktor zelf wel master/slave functie creeeren, maar hij moet dan natuurlijk wel eerst door de 3d.
Ik krijg het niet voor elkaar, maar weet dus ook niet of het mogelijk is....

De reden waarom ik wil dat de elektron master is, is omdat de sequence niet stabiel is vanuit software zoals ableton, of traktor, na verloop van tijd loopt het niet meer synchroon.

Heb jij dan misschien een andere oplossing!

Ik heb net native-instruments aan de telefoon gehad, en het is dus niet mogelijk om traktor te laten slaven.........maar....traktor komt dit jaar nog met iets nieuws waardoor het dus wel mogelijk is! ik ben benieuwd.

Als jij nog een geweldig idee hebt om het probleem voor de time being op te lossen, hoor ik dat graag!

Gewoon je beats uit je sps naar wav omzetten en klaar is kees. Of handmatig tractor bijpitchen naar het tempo van de sps. Denk trouwens niet dat het NI gaat lukken om beats van traktor te syncen aan midi. Tractor werkt namelijk niet zoals midi sync werkt.

Ik heb net native-instruments aan de telefoon gehad, en het is dus niet mogelijk om traktor te laten slaven.........maar....traktor komt dit jaar nog met iets nieuws waardoor het dus wel mogelijk is! ik ben benieuwd.

Als jij nog een geweldig idee hebt om het probleem voor de time being op te lossen, hoor ik dat graag!

is dat "nieuwe dingetje" nu al uit, want heb nog niets gehoord en zou ook niet goed weten wat als de beschrijving slechts "dingetje" zegt??

Gagarin

Back