• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

SCI Pro-One in prima staat

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
pas gekocht, maar doe hem toch maar weer weg. kan het geld beter gebruiken.

sequential circuits pro-one, welbekend denk ik.....

2 vco's met 3 golfvormen die je kan mengen, noise, bruut filter, uitgebreide modulatiematrix, cv/gate in en uit, filter cv in, audio in, arpeggiator, sequencer, lfo met 3 golfvormen die je kan mengen, knappe vintage looks....

deze is in prima staat, hier en daar misschien een kraakje van een potmeter af en toe, maar niks serieus. J-wire toetsenbord.
achterop heeft een stuk zwarte tape de naam bedekt, daarvan zijn resten zichtbaar. (zie foto's.)

verder is er een kleine mod aangebracht. achterop zit een jack en boven het modulatiewiel een kleine schakelaar. netjes gedaan allemaal.
de bedoeling ervan is dat je kan schakelen tussen normaal (modulatiewiel bepaalt modulatie) en pedaal (pedaal neemt de functie van wiel over.) pedaal en kabel zitten erbij, maar toen ik het eens probeerde moest ik de jack er half instoppen voor resultaat, dus nooit gebruikt eigenlijk.

origineel manual erbij.

meer, grotere en duidelijker foto's per e-mail.....

850 euro

inruil mogelijk van: origineel manual moog source of ems 1000/2000 vocoder, X-pianokrukje......

Attachments

• fsci1.jpg
    fsci1.jpg
    722,9 KB · Bekeken: 131
  • fscidriekwart.jpg
    fscidriekwart.jpg
    755,3 KB · Bekeken: 105
  • fscilinks.jpg
    fscilinks.jpg
    714,4 KB · Bekeken: 107
  • fscirechts.jpg
    fscirechts.jpg
    689 KB · Bekeken: 110
  • fscidriekwartla.jpg
    fscidriekwartla.jpg
    719,1 KB · Bekeken: 103
af en toe een kraakje van een potmeter had ik zo in mijn hoofd zitten, alles eens getest, maar potmeters en schakelaars gaan zonder kraak of ander probleem.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back