dj isolater
Nieuwkomer
ik vermoed dat je nog audiokabels van je sh201 in je emu moet doen
dus in principe moet ik morgen gewoon even een midi kabel kopen en die tussen me 201 en me emu verbinden allebij in midi in en uit en dan moet ie het gewoon doen met geluid en kan ik dan gewoon wel me geluid opnemen in cubase en moet ik die usb kabel dan gewoon zo laten zitten?
okey dit staat in de handleiding erover volgens mij:
Indien u de SH-201 via USB op een computer heeft aangesloten, dan zult u het geluid van een apparaat, dat op
de INPUT jacks van de SH-201 is aangeloten, kunnen opnemen met de DAW (Digital Audio Workstation)
software op de computer. Ook kunt u het geluid van de DAW afspelen op een speaker system dat op de OUTPUT
jacks van de SH-201 is aangesloten. (Dit wordt aangeduid als de ‘USB audio’ functionaliteit.)
Ook kunt u sequencer software gebruiken om de performance data (MIDI data) van de SH-201 op te nemen. Dit
wordt aangeduid als de ‘USB MIDI’ functionaliteit.)de INPUT jacks van de SH-201 is aangeloten, kunnen opnemen met de DAW (Digital Audio Workstation)
software op de computer. Ook kunt u het geluid van de DAW afspelen op een speaker system dat op de OUTPUT
jacks van de SH-201 is aangesloten. (Dit wordt aangeduid als de ‘USB audio’ functionaliteit.)
Ook kunt u sequencer software gebruiken om de performance data (MIDI data) van de SH-201 op te nemen. Dit