L liq Ingeburgerd Lid sinds 27 november 2007 Berichten 37 19 mei 2008 #1 Goedemiddag, Als ik mijn midi controls link aan buttons in FL werken ze niet. Hij stuurt wel gewoon midi over naar bijv.. piano roll. dit heb ik nooit aan de praat gekregen iemand een tip ?
Goedemiddag, Als ik mijn midi controls link aan buttons in FL werken ze niet. Hij stuurt wel gewoon midi over naar bijv.. piano roll. dit heb ik nooit aan de praat gekregen iemand een tip ?
ferrybeer Stamgast Lid sinds 14 mei 2008 Berichten 158 Locatie Vlissingen 21 mei 2008 #2 Hoi Liq, kun je wat specifier zijn over je probleem? Kijk even onder opties of je Midi Controller goed is geconfigureerd. Niet alle controls van elk type keyboard werkt in Fruity Loops. Misschien is daar een omweg voor ( google ).
Hoi Liq, kun je wat specifier zijn over je probleem? Kijk even onder opties of je Midi Controller goed is geconfigureerd. Niet alle controls van elk type keyboard werkt in Fruity Loops. Misschien is daar een omweg voor ( google ).
L liq Ingeburgerd Lid sinds 27 november 2007 Berichten 37 22 mei 2008 #3 nou.. hij ziet hem sowieso niet bij de standaard midi keyboards in fl. en als ik een knob link aan een knob op mijn toetsenbord functioneert hij niet. Ik dacht dat er meerdere mensen zijn met die probleem maar schijnbaar niet..
nou.. hij ziet hem sowieso niet bij de standaard midi keyboards in fl. en als ik een knob link aan een knob op mijn toetsenbord functioneert hij niet. Ik dacht dat er meerdere mensen zijn met die probleem maar schijnbaar niet..
ferrybeer Stamgast Lid sinds 14 mei 2008 Berichten 158 Locatie Vlissingen 22 mei 2008 #4 Als Fruity Loops je Midi keyboard niet herkent zou je het beste een herinstallatie doen by the book. Zoek eventueel voor updates op de site. Ik denk dat de basis controls werken omdat fuity loops je keyboard voor een andere aanziet waarschijnlijk. Alhoewel dat vrij zeldzaam voor komt.
Als Fruity Loops je Midi keyboard niet herkent zou je het beste een herinstallatie doen by the book. Zoek eventueel voor updates op de site. Ik denk dat de basis controls werken omdat fuity loops je keyboard voor een andere aanziet waarschijnlijk. Alhoewel dat vrij zeldzaam voor komt.