TB 303 mod kit van AcidLab

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hey, inderdaad da's niet duur. Doet boemstjak zoiets ook? Van die van mij moeten toch nog de toetsen vervangen worden, dan zou dit er gelijk bij kunnen. En blauwe leds :P

Picje:

acidlab2w.accentertool.jpg

acidlab mod kit

acidlab mod kit

Deze kit heb ik laatst gemonteerd voor Rombraz. De mods klinken wel vet maar de kit is irritant om te monteren en je TB dichtkrijgen na de mod is op zijn minst gezegd lastig ;-).
De handleiding bij de kit is zeer minimalistisch. Deze bestaat namelijk uit een aantal scans van de printplaat met wat bijgeschreven tekst (met allerlei spelllvauten). Omdat er totaal geen systeem in de scans zit is het moeilijk om snel door te hebben waar de draadjes heen moeten.
Ook heb ik het idee dat de makers geen schema's bij hun mods geven in de hoop dat mensen ze niet kopieren. Dit is natuurlijk lekker dom omdat iedereen met een beetje verstand van elektronica met het schema erbij kan zien wat de mods doen...
Mijn conclusie: de kit ziet er mooi uit en klinkt goed maar is irritant om in te bouwen.
Als je meer wilt weten over het geluid zou je rombraz kunnen PB-en

Op hun site staan trouwens ook demootjes..........

een week of twee geleden gehoord in duitsland en moet zeggen dat het alles behalve klinkt, tklinkt op zich wijs MAAR moeilijk te gebruiken, de geluidjes dan.

Geef mij maar een tweede normale TB !! Iemand nog één teveel ?? heheh.

:duivels:

bof.. voor DJ-ungle fever acid style ist ideaal vind ik,ik vind die mod super!

ik neem hem mee,klinkt lekker ik zou geen gewone tb meer willen, ik heb ook de devilfish een tijdje gehad is ook een moddervette mod, en weer totaal anders.

ik neem hem mee,klinkt lekker ik zou geen gewone tb meer willen, ik heb ook de devilfish een tijdje gehad is ook een moddervette mod, en weer totaal anders.

.
nice :okdan:

Gaan we vanaf 20:00 trouwens ook nog wat live knutselen? Dan kom ik er niet met alleen m'n korg delta en suzuki sx500..

Allebij even bruut
dan de acidlab want die kost maar van een paar tientjes tot 150 euro.

tja als het om het geld gaat is de keuze ook snel gemaakt. en hij ziet er ook wreder uit.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back