ebay.de/jp8080/510 nog 4 uur

Het komt toch vaak op de laatste 4 seconden aan bij Ebay, en niet de laatste 4 uur....

precies...denk je binnen te zijn, wordt er in de laatste 4 seconden door drie gasten vet overboden.....
maar zo heb ik wel mijn virus te pakken gekregen....op laatste seconde...hehehehe

Aktuelles Gebot: EUR 705,00

Verbleibende Zeit: 32 Minuten 42 Sekunden

Daar gaat-ie al.
Ik ben benieuwd wat het wordt. Nou ja, eigenlijk niet: JP8080?!

Origineel geplaatst door marcuuu
Ooit was nieuw de advies pijs 4250 piek :)

Advies dan..

Ik heb 'm toen vrij snel (meteen na uitkomen) gekocht bij Feedback voor 2450. (Hé, dat is precies andersom, bijna. Had je een tikfout gemaakt? Of ik? Nee, ik niet.)

ik niet ik weet het nog dat hij nieuw in de winkel stond en heb ook nog een nota van een winkel en daar staat en prijs inc korting op van 3250 piek.

Origineel geplaatst door Cozko
misschien had leo een demo-modelletje 8o)
Toevallig weet ik dit nog. (Ik win ook altijd met Memory van de kinderen!) Omdat-ie niet volgens afspraak geleverd werd en ik daar de pest over in had, is er een auto speciaal heen en weer gereden naar Antwerpen om 'm op te halen bij Roland. En een week later had ik 'm weer weggedaan; vond er niks aan.

Nog iets een bv een doepfer msy2 koste een aantal jaar terug 165 piek inc voeding en (midi)kabel bij mh en nu 95 Euro :)

Origineel geplaatst door Leo
Toevallig weet ik dit nog. (Ik win ook altijd met Memory van de kinderen!)

Je speelt toch niet vals tegen je bloedeigen kids hè? ;)

Ik heb zelf best lang een JP8000 gehad. Ben er nooit echt helemaal wild van geweest, maar toch zeker geen verkeerd ding. Mag zoweer terug zelfs!

Die kocht ik ook semi-nieuw in '98 (?) voor 2600 piek. Volgens mij destijds vrij scherp geprijsd. Maar ik heb er dus wel 4 jaar plezier aangehad.

Origineel geplaatst door marcuuu
Nog iets een bv een doepfer msy2 koste een aantal jaar terug 165 piek inc voeding en (midi)kabel bij mh en nu 95 Euro :)

Die gasten moeten ook wel want anders haal of bestel je hem over de grens. Of je scoort een fijne okazie.... :)

Die gasten moeten ook wel want anders haal of bestel je hem over de grens. Of je scoort een fijne okazie.... :)
Da's waar, de wereld wordt steeds kleiner.

ben nog altijd sneller in duitsland dan in zeeland ;)

Maar daar ben je niet goedkoper uit hè?!

Back