Registreren van soft synth's.

sinew1958

Je hebt niet veel nodig om mooie muziek te maken.
T'is tegenwoordig erger dan de nationale bank kraken,je soft synth laten registreren,of als je moeilijkheden hebt.De firma contacteren,vervolgens heb je een hele waslijst aan gegeven weer in te geven voor contact te zoeken.
Beveiligen ok,maar vroeger was het een fluitje van cent,maar nu,volg maar een cursus bij desbetreffende firma waar je je synth koopt.

Achwat, valt allemaal wel mee toch ? Het enige omslachtige wat ik tot nu toe gezien en mee gemaakt heb is het registreren en updaten van Waves spullen.

De overige fabrikanten hebben allemaal makkelijke en goed werkende systeempjes om te reggen en support aan te vragen

Nog een vraagje.Ik gebruik een motu mx4 softsynth als rtas in protools le(7.4)
Het probleem is dat als ik een toets aansla ik de klank maar voor 2 seconden hoor en dan opeens niets meer,voor de rest kan ik er alles mee doen,alleen als ik een klank kies duurt het maar ongeveer 2 seconden.
Enig idee?Het is de laatste versie,geschikt ook voor intel.

(imac G5,versie 10.4.11,intel core 2 duo 2.16 GHz,ram 2 GB)

T'is tegenwoordig erger dan de nationale bank kraken,je soft synth laten registreren,of als je moeilijkheden hebt.De firma contacteren,vervolgens heb je een hele waslijst aan gegeven weer in te geven voor contact te zoeken.
Beveiligen ok,maar vroeger was het een fluitje van cent,maar nu,volg maar een cursus bij desbetreffende firma waar je je synth koopt.

Wat is nu precies de vraag? Of wilde je gewoon even frustratie kwijt?

Back