Ricardo Munoz in de schijnwerpers!

Marando

Poesie!
He luitjes,

Kennen jullie 'm nog? Het is alweer even geleden dat ik wat muziek heb gepost van Ricardo. Er zijn wel wat nieuwe nummers te vinden op zijn Myspace site.
Maar waar ik echt even blij van werd is dat Ricardo is opgemerkt door de mensen van futuremusiccharts. Ze hebben een erg leuk (klein) stukje geschreven over Ricardo. Lees het hier!

Ricardo kan altijd wat stemmen gebruiken natuurlijk dus laat vooral je (5 sterren) stem achter! :D

Ricardo zit bij de laatste 4!

Ricardo zit bij de laatste 4!

Jaja.. Ricardo zit bij de laatste 4 en komt met zijn nummer "In The Morning Sun" op de landelijk radio!

De komende 2 maanden zal Radio 3FM 's avonds na 19:00uur en in het weekend de nummers laten horen van de 4 overgebleven kandidaten van de serious talent contest!
Geweldig nieuws voor Ricardo natuurlijk, maar ik ben ook wel een beetje blij natuurlijk, want er wordt een nummer wat ik heb gemixed/gemasterd op de landelijke radio! Yeah!!

Toch leuk, of niet!?:biertje::peukie:

Jaja.. Ricardo zit bij de laatste 4 en komt met zijn nummer "In The Morning Sun" op de landelijk radio!

De komende 2 maanden zal Radio 3FM 's avonds na 19:00uur en in het weekend de nummers laten horen van de 4 overgebleven kandidaten van de serious talent contest!
Geweldig nieuws voor Ricardo natuurlijk, maar ik ben ook wel een beetje blij natuurlijk, want er wordt een nummer wat ik heb gemixed/gemasterd op de landelijke radio! Yeah!!

Toch leuk, of niet!?:biertje::peukie:

total my musix niet maar asdit m is ...ok dan netjes ...../
mijn stem heeftie
http://www.youtube.com/watch?v=Kj_MceyjS6g:gaap:wel beetje maargoed :halleluja

Back