• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Waldorf Microwave XT

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

division_by_0

syntherik
Ik heb een nieuwe audio-interface nodig en verkoop mijn (ongebruikte) Microwave XT. Hij verkeert werkelijk in nieuwstaat. Adapter en handleiding zitten er bij.

Het is een oranje met zwarte konische knoppen. Deze knoppen zijn donkerder dan die je op de reguliere xt's ziet volgens mij. Ook heeft mijn XT geen plexi display cover en dat hebben reguliere XT's volgens mij weer wel.

Richtprijs is 450,- en dat is volgens mij normaal, maar ik hoor het wel als dat niet zo is (wel realistisch blijven ajb, ik mis talent en werk ook gewoon voor mijn geld). Ruilen voor een Apogee Duet kan ook ;)

Apogee staat inmiddels op mijn bureau. Jemand ein nagelneue XT für 425?

Vette bak hoor! Voor 400 mag ie opgehaald worden deze week.

Hij krijgt een goed thuis!

:verkoght:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back