2e handse MC909 ...gejat ???

Ch!llZ

Dedicated to dancemusic
En ik maar denken dat ik snel op me gear ben uitgekeken 8o)

http://muziek.2dehands.nl/markt/muz_instr/synthesizers/1448626.html?start=120

Hmmm is dit gejat ofzo of is ie erachter gekomen dat het niet is wat ie zoekt ?
Heb em al een mailtje gestuurd waarom ie em weg doet en of ie de aankoopbon nog heb :confused:

En ga nu niet lopen zeuren dat ie erachter is gekomen dat het een "grafbox" is want dat is het echt niet :W

Misschien wel iemand die nog niet door had dat de belasting ook nog met een blauwe brief komt om een voorschot op te eisen. (de sch*ften)

Of iemand die een grote auto wil kopen. ;)

Hmmmm, tja...... ik weet het niet hoor met die MC's. Vind het toch het typische groovebox 'sound' van Roland, loop er echt niet mee weg :D

Zowel Roland als Emu zijn niet mijn favoriet maar effe hoor. Hoe weet iemand nou binnen zo'n korte tijd of hij muziekmaken leuk vind of niet. En die mc909, kan je zoiets niet binnen een week in orginele verpakken terugbrengen?

mail em ff, dan weet je het. Ik vind het een beetje flauw om iemand maar gelijk voor dief uit te maken...

En die mc909, kan je zoiets niet binnen een week in orginele verpakken terugbrengen?
Ik dacht 't wel, maar misschien heeft hij ze wel 'geimporteerd' uit het land waar 'ie op wintersport ging, en heeftie gedacht: JAAAA, sneaky, ik koop ze hier voor goedkoop, en dan verkoop ik de hele hats in nederland, voor... de echte nieuwprijs,.... ja, misschien dacht hij dat ook wel niet :frons: het blijft een vage ad.

Re: 2e handse MC909 ...gejat ???

Origineel geplaatst door Ch!llZ
Hmmm is dit gejat ofzo of is ie erachter gekomen dat het niet is wat ie zoekt ?
Heb em al een mailtje gestuurd waarom ie em weg doet en of ie de aankoopbon nog heb

idd, ik ben het met johanms1 eens.
Niet te snel oordelen aub.

misschien moest-ie em van zijn vrouw verkopen omdat ie zo'n herrie maakte?

Misschien houdt ie niet van Roland logica...
Misschien is zijn fiets stuk of wil ie een marshall versterker kopen.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Misschien houdt ie niet van Roland logica...
Misschien is zijn fiets stuk of wil ie een marshall versterker kopen.

Of wil ie liever een Yamaha (RS-7000) :P

Origineel geplaatst door OnAcid
Of wil ie liever een Yamaha (RS-7000) :P
Lijkt me sterk. Ik denk eerder dat hij een instantie is van een class die de java.lang.Object extent. Of java.short.Object, maar die is minder populair bij de dames... En misschien dat ie daardoor een MethodNotFound Exception krijgt als ie de method getFunkyBeat() aanroept...

Misschien moet ik aan het weekend beginnen..... :(

Origineel geplaatst door Nolet
Misschien heeft ie banden met Al Quaida en was de 909 toch niet geschikt als omhulsel voor een neutronenbom

sorry hoor maar een beetje massavernietingswapen is perfect in een 909 te bouwen, dat weet iedereen.

Back