Ramirez
Ouwe rot
Ik werk al jaren met een roland mc-50,simpelweg omdat die voor mijn ideeen prima werkt.
Het is een simpele maar rete strakke recht toe recht aan hardware-sequencer zonder al te veel exotische franjes.
Het enige nadeel is uiteraard het kleine schermpje.
Nu heb ik al diverse sequence programma's:Cubase ,fruty loops,reason ,en elke keer stuit ik op de oneindige mogelijkheden die de spontaniteit wegnemen.
Nou vraag ik me of er in deze tijd nog een midi sequence programmatje bestaat die in de buurt komt van de mogelijkheden/werkwijze van de mc-50?
Dus simpelweg: usb/midi kabelinterface (ik gebruik een emu)erin .sporen onder elkaar opnemen,beetje knippen en plakken,copieeren etc.Niet meer niet minder.
Dus geen vst's opties en eindeloze midi/audio instel mogelijkheden.
Echt zo'n progr waar je binnen een uur al mee overweg kan.
freeware is natuurlijk ook welkom
Bij voorbaat bedankt
Het is een simpele maar rete strakke recht toe recht aan hardware-sequencer zonder al te veel exotische franjes.
Het enige nadeel is uiteraard het kleine schermpje.
Nu heb ik al diverse sequence programma's:Cubase ,fruty loops,reason ,en elke keer stuit ik op de oneindige mogelijkheden die de spontaniteit wegnemen.
Nou vraag ik me of er in deze tijd nog een midi sequence programmatje bestaat die in de buurt komt van de mogelijkheden/werkwijze van de mc-50?
Dus simpelweg: usb/midi kabelinterface (ik gebruik een emu)erin .sporen onder elkaar opnemen,beetje knippen en plakken,copieeren etc.Niet meer niet minder.
Dus geen vst's opties en eindeloze midi/audio instel mogelijkheden.
Echt zo'n progr waar je binnen een uur al mee overweg kan.
freeware is natuurlijk ook welkom
Bij voorbaat bedankt