Bcx2000: BCManager

JugJug

geregistreert lit
In de yahoo usercommunity zijn ze erin geslaagd om de Bcr/Bcf2000 te reverse-engineeren, met het lekkere programma Bc Manager als gevolg. Dus weg met die crappy Java-editor van behringer, die het toch niet meer onder Java doet.

http://launch.groups.yahoo.com/group/bc2000/files/Applications/

Ik ben alvast een template voor m'n dx200 aan het maken...:walker:

[edit: wel enkel windows]

Neen, ik heb het nog nergens anders gevonden dan daar. Dus voorlopig denk ik dat als je het wil hebben, je je zal moeten inschrijven. Maar ik kan wel een paar screenshotjes posten, zodat je er een idee van krijgt.

Attachments

• Bcm1.JPG
    Bcm1.JPG
    134,6 KB · Bekeken: 116
  • Bcm2.JPG
    Bcm2.JPG
    130,4 KB · Bekeken: 114
  • Bcm3.JPG
    Bcm3.JPG
    125,8 KB · Bekeken: 110
Thx, goeie tip! Ik moet nog steeds een paar control surfaces maken voor wat apparaten, dus dit komt van pas.

JugJug, als jij het programma gedownload hebt, dan kun je deze toch zelf ook ergens hosten? Hoeven wij tenminste niet zo'n yahoo-account te maken.

Ik gebruik altijd Birdie's Bcfredit een makkelijk te gebruiken programma waar je geen java voor nodig hebt.

Wat is er beter aan dit programma?

JugJug, als jij het programma gedownload hebt, dan kun je deze toch zelf ook ergens hosten? Hoeven wij tenminste niet zo'n yahoo-account te maken.

In de EULA staat er dat ik geen recht op distributie heb. Ik mag enkel verwijzen naar waar het programma staat.

Wat is er beter aan dit programma?

Geen idee. Ik heb bcfredit nog niet gebruikt. Hetgeen ik goed aan het programma vind zijn de midi monitors voor troubleshooting, de uitgebreide sysex mogelijkheden, de structuur van het programma, cut copy en paste en ik vermoed dat je zelfs sysex van een apparaat kan ontvangen en implementeren. Er staat in de yahoogroup ook een document met de bcx2000 syntaxis voor geînteresseerden. Ik vind het een goed geschreven programma en voorlopig is het niet buggy (behalve als je je bcr uitzet terwijl het programma draait, maar dit staat in de manual beschreven. )

Laatst gewijzigd:
Back