[MiniMoog] met midi op muziek.2ehands

I-eye

Stamgast
Wel omgebouwd naar een 19"rack...... vraagprijs € 2250,-

http://muziek.2dehands.nl/markt/muz_instr/synthesizers/1473510.html?start=120

1473510.jpg

mensen die zeker geld nodig hebben... ;)

Is hetgeen er voor gevraagd wordt nou een beetje schappelijk?

zo vaak zie je de midimoog toch niet. ik heb het gevoel dat het dezelfde is die een tijdje terug kapot werd aangeboden voor 'vanaf 1000'. heb ik nog op gereageerd, die ging toen weg voor 1400. reparatie zal wel een fluitje van een cent geweest zijn....
het valt op dat de laatste tijd niemand geld heeft voor spullen, dus misschien duurt eht even, maar als er een liefhebber/ kenner met genoeg geld in z'n zak rondloopt, zou die het er wel eens voor kunnen geven.
als je voor koopjes gaat, is dit teveel, maar de midimoog wordt vaker rond dit bedrag verkocht.
boel centjes hè?!

boel centjes hè?!
Dat is zeker, ik blijf me verwonderen over de prijzen die er voor de oude juweeltjes gevraagd kunnen worden. Ik geloof best dat ze het "waard" zijn, maar leuk is anders. Je moet je prioriteiten (lees: cashflow) in je leven wel heel erg focussen op je hobby, of professioneel bezig zijn, wil je hier aan mee kunnen doen.

Origineel geplaatst door mono-poly
ik heb hem ff gemaild over de prijs
ik heb wel interesse alleen niet voor die prijs
en mono? heb je nog iets voor elkaar kunnen krijgen?

bekend

bekend

Heeee.... dat is een bekende advertentie! Het "geintje" met de bankschroef kwam me al bekend voor.
Het is dezelfde als waar ik ook interesse in had getoond, helaas weet ik de toenmalige prijs niet meer.
Deze is advertentie is volgens mij al eerder geweest, het moet dus dezelfde zijn.

Prijs ligt IMHO wat hoog....

Je moet je prioriteiten (lees: cashflow) in je leven wel heel erg focussen op je hobby, of professioneel bezig zijn, wil je hier aan mee kunnen doen.

neu hoor, hier is mijn recept:

1. "goeie" baan, bijv in de IT
2. geen vrouw/verloofde
3. geen auto
4. geen verre vakanties

verbazingwekkend hoeveel "zakgeld" je dan beschikbaar hebt !

:D

overigens: 2000 tot 2500 is wel een beetje 'n gangbare prijs voor een goeie MidiMoog. is het ook redelijk? da's voor iedereen verschillend en dat verschuift ook naarmate je langer bezig bent en beter weet wat je wel & niet wilt.

Origineel geplaatst door Mk II
2. geen vrouw/verloofde
3. geen auto
4. geen verre vakanties
Hé, da's een gek recept. Hier het mijne:

1. lullig baantje met veel vrije tijd
2. vrouw met een goede baan
3. auto met ruime achterbak
4. veel korte tot zeer korte vakanties bv naar duitsland

Maar eerlijk is eerlijk: als ik naar jouw gearlist kijk, is jouw recept beter.

Maar als ik moet kiezen sta ik liever in de schoenen van Leo
bij mij moet staat 4 x geen baan,vrouw,auto en geen vakanties

Origineel geplaatst door Mk II

2. geen vrouw/verloofde
3. geen auto
4. geen verre vakanties

verbazingwekkend hoeveel "zakgeld" je dan beschikbaar hebt !

dat zijn dan toch die prioriteiten die ik noemde? ;)

Origineel geplaatst door marcuuu
Maar als ik moet kiezen sta ik liever in de schoenen van Leo

Als je die schoenen van Leo wel eens gezien hebt denk je daar misschien anders over 8P

Origineel geplaatst door bounce
Als je die schoenen van Leo wel eens gezien hebt denk je daar misschien anders over 8P

Je bedoelt die rooie zeker? Ik heb ze pas nog lekker laten verzolen!

dat zijn dan toch die prioriteiten die ik noemde?

mja en nee... geen vrouw is bijv. niet echt een bewuste keuze of wens van mij :)
maar je hebt natuurlijk gelijk: het is allemaal een kwestie van priioriteiten. In mijn leven liggen die simpel: een snelle PC, genoeg te blowen, af & toe een DVD of CD kopen en zoveel mogelijk met synths & aanverwanten "pielen".
Nadeel van een goeie baan is bijv. wel dat ik nooit genoeg tijd heb voor al mijn eigen dingetjes. ach ja, nog maar 25 jaar dan kan ik met pensioen :)

Maar eerlijk is eerlijk: als ik naar jouw gearlist kijk, is jouw recept beter
ik heb ook nog de "mazzel" gehad dat ik per direct maar zonder reden werd ontslagen en dus een leuke zak met geld van de kantonrechter kreeg. dat scheelt 1 slok op 1 borrel ! ! !

Back